EFIT onsdagen 24/10

06.00 Byter batterier i kameran så den är redo för dagens fotande
image570
07.00 Nästan lite synd att duscha sönder den här jättefina "sovluggen"
image571
08.00 Gröt med lite lingonsylt till frukost
image572
09.00 Oj, nu blir det bråttom, på med klockan och rusa till bussen
image573
10.00 Kilar in på konditori i Göteborg för att köpa med mig något att
ta med till "jobbet", ska dit och hälsa på mina gamla kollegor
image574
11.30 Lunchar tillsammans med barnen och Lena!
image575
13.00 Kisseluckan på Olskrokens vårdcentral, har varit på nya
provtagningar idag igen :-(
image576
14.00 På väg in på Lagerhause för att se om de fått in något nytt!
image577
15.00 Kilar in på Åhlens för att leta efter ansiktet.......ja inte mitt såklart
utan Dean Koontz som vi ska läsa i bokklubben, fanns inte där heller.
image578
16.00 Hemma på våran gata i Älvängen, vårat hus genom en bladlös häck.
image579
17.00 I Alafors och plockar ner pärmar som vi ska ta hem och gå
igenom någon kväll, sortera och slänga.
image580
18.00 Packar upp matvaror.
image581
19.00 Kvällens lunch som består av kräftstjärtar, avocado, purjo och CF.
image583
20.00 Nu bänkar jag mig vid tv:n för att  se Bonde söker fru!
image584

Det får bli kvällens sista foto, kommer ändå bara sitta och titta på tv för
att sen borsta tänder och sånt ni vet!

Ett Foto I Timmen hittar du
här om du vill vara med själv kanske!

Kommentarer
Postat av: Helen

En aktiv dag, hur känns det i kroppen efter det? Brukar bli värre när man är aktiv eller hittar på en massa fysiskt för mig iaf.
Ser mysigt ut i mysfåtöljen :)
Ha en fin kväll.

Postat av: Sofiie

Vad kul med ett foto i timmen! Ska nog testa det någon dag..

2007-10-24 @ 20:14:25
URL: http://sofiie88.blogg.se
Postat av: Malin

Javisst, brukar läsa hennes blogg ibland. Kommer inte ihåg om de va paradise hotel hon va med i? (mamma säger så iallafall, och hon brukar ju ha koll på alla dessa dokusåpor!)

2007-10-24 @ 20:45:40
Postat av: Micke

Aha, nu vet jag allt om din dag då :) Kul se!

Men visst skämtade du eller fattade du fel om att vi hade det kallt? - vi hade ju PLUS 7 grader i morse.

2007-10-24 @ 21:22:51
URL: http://kludd.se
Postat av: [email protected]

Nu har jag läst lite ska läsa mer sen men det var fint du kan värkligen uttrycka dig i skrift

2007-10-24 @ 21:25:26
Postat av: Nettan

Gokväll! Alltid lika kul att följa dina EFIT dagar. Verkar som om du haft mycket att göra idag. Hur lång tid tar det med bussen in till Gbg?? Hur var det att träffa de gamla jobbisarna och barnen då, är det inte lite sorgligt?

Middagen såg guddomlig ut, just nu är jag inne i en skaldjursperiod och kallmat... Visserligen blev det MC Donalds till middag idag eftersom vi åkte till Kista och köpte höstskor till J, passade även på att gå på bio hela familjen, såg Råtatoile eller hur det stavas.

Ha det bäst, kramisar

2007-10-24 @ 21:30:41
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz7
Postat av: Camilla

Hej! Roligt att få följa med på din dag! Jag lyckas alltid missa EFIT-dagarna, ska nog skriva upp det i almanackan till nästa gång.
Kul att du bjöd på sovluggen också... hi hi... :) Du ser så himla pigg och fräsch ut, så det vore otänktbart att de skulle hitta något avvikande i dina provsvar.
Kramar!

2007-10-24 @ 22:04:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Inger i köket

Det var så roligt att du hälsade på idag kul att du stannade så länge.Hela hösten har jag trott att jag skall springa på dig i korridoren eller se dig på gården men nej du hadde ju verkligen slutat, och flyttat långt bort suck.Men så idag var du hos oss på riktigt, nu önskar vi bara få komma o hälsa på i ditt nya bo.Glögg är ju gott med russin jag fixar det så kan du baka en mjuk pepparkaka visst?

2007-10-24 @ 22:28:18
Postat av: Anna

Det var sent att äta lunch kl 19!
Lika roligt varje efit och se vad du haft för dig.
Hoppas det gick bra på VC.

/kram

2007-10-24 @ 22:38:23
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Think Twice

Kul att följa dig under en dag, du hann ju med en hel del och förutom ditt conditoribesöket så såg ju dina matvanor riktigt sunda ut;))
/Ha det gott

2007-10-25 @ 12:08:28
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Christina

Vilken härlig middag, och vad jag längtade tillbaka till min tid då jag var ner till Stockholm och var till Lagerhaus. Hmmmmmmmmm. Jag brukar också få en sådan där härlig lugg när jag sover visst är det härligt;) Ha det gott

2007-10-25 @ 14:19:55
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Kräftstjärtar, avocado, purjo .. gud vad gott.. måste tänka på det till helgen:-)
Du hann ju med en hel del på din dag..
Ha de fint Carina..
Kramar

2007-10-25 @ 15:24:55
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Mia

Vilken trevlig dag! Måste du stiga upp så där tidigt, usch..
Hmmm, café...det lät inte så dumt, å det gjorde inte avocado och räkor heller! Mums!!!!

2007-10-25 @ 19:51:30
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Lena Da

Så mysigt att träffa dig igen, too long time no see. Håller med Inger, baka en mjuk kaka så kommer vi:-), jag tar med mig mandeltill glöggen. Kram Lena

2007-10-25 @ 22:05:27
Postat av: Monica

Jag missade Efit som vanligt *suck* Vilken härlig kvällslunch!

Ja, jag ställer undan bilen på vintern - använder den lite på sommaren och ännu mindre på vintern så det känns bara onödigt att lägga pengar på.

Kul att du gillade Sandras blogg....det är bara du säger till om du vill ha hjälp med att ändra å fixa något i din så hjälper jag dig gärna. Nu menar jag inte att den inte är fin som den är...men det förstår du säkert.

Kram

2007-10-27 @ 17:21:35
URL: http://mjsson.com/blogg
Postat av: kjell pettersson

HEJ
CARINA HOPPAS ATT ALLT ÄR BRA KUL ATT LÄSA DIN JA VA DET NU HETER BLOCK ÄR DET RIKTIKT ?
HÄLSA MED DIG OCH HA EN TREVLIG HELG.

2007-11-02 @ 17:44:30

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback