Ajajaj

Vaknade med en olustig värk i kroppen i morse.
hoppas att det beror på gympan igår och inget annat!
Fick kämpa för att komma ner för trappan, ajajaj!
Höfter, rumpa, vader, knän, vrister ja överallt helt enkelt.
Var tveksam till om jag skulle gå eller inte på jympan just bara därför
att jag har haft ont en längre tid och som senare tid blivit värre.
Ska på nya provtagningar imorgon igen, usch, vill verkligen inte.
Också ska jag dit en gång till efter röntgen för vidare undersökningar,
bl a till en reumatolog fick jag veta igår, suck suck, bara allt blir bra
igen så får jag väl stå ut med detta.
image566
Ikväll lyssnar jag på hockeyn, ska bli spännande att se om
det nu blir någon skillnad utan Boorken eller inte.......tror på inte tyvärr.
Nu ska jag gå ut och samla ihop alla våra säckar med löv/kastanjer
som vi ska köra iväg till återvinningen idag är det tänkt.


 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra att du samlar ihop säckarna. Så är det klart när jag kommer hem. :-)
Kram på dig!
/Stefan

2007-10-23 @ 15:11:15
Postat av: Camilla

Usch, inte roligt att ha ont... krya på dig! Hoppas att det bara är träningsvärk. :)
Inspirerande inlägg från maken här ovanför... hi hi... :)
Heja Brynäs!!! (Måste ju försöka i alla fall...)
Kramar!

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Värk är ett otyg..
Kanske är det träningsvärk.. brukar ju spöka till sig då man varit i farten.. ska säga att min mamma hade ordentlig värk i hela kroppen efter en sån pärs.. ryggeländet oxså då man ligger helt stilla på ett ställe i några timmar..
Ha de fint kram

2007-10-23 @ 16:14:45
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Helen

Om jag ska säga vad jag tycker (eftersom jag har ständig värk) så ska du inte gå på gympan när du har din värk. Det blir bara värre o sen tar det lång tid att återhämta sig!Kram på dig o ta det lugnt jag vet det är svårt men vi måste försöka!!
Ha en fin kväll.

2007-10-23 @ 18:50:31
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Mia

Läs och lär av dom här ovanför, så du inte ställer till det värre för dig, du ska vara rädd om dig! Kram!!

2007-10-23 @ 18:53:37
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Monica

Oj då, hoppas det bara är träningsvärk du känner av. Är man otränad så blir det väl lätt så. Min grabb började träna styrketräning för ett tag sedan och efter första passer kunde han knappt röra sig på tre dagar.

Hoppas det går över.

2007-10-24 @ 19:58:56
URL: http://mjsson.com/blogg

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback