7 sanningar om mig själv

Jag har blivit utmanad av Camilla
7 sanningar om dig själv

1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Har ca 5 kilos övervikt för tillfället

2. Måste gå upp och kissa minst 1 gång varje natt

3. Varit sambo med 3 killar och 1 tjej (kompis)

4. Är feströkare

5. Har blivit drogad en gång , i drink......

6.  Är lite av en pedant, efter min mor skulle jag tro

7.  Kontrollbehov

Jag utmanar
Helena, Malin, Mia, Carina, Helen, Nettan och Anna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Vad kul att kika in din lista. :) Jag antar självklart din listutmaning jag också, kanske i morgondagens inlägg.
Kram och trevlig helg! :)

Postat av: Mia

Utmaningen antagen!! ;-)

2007-10-26 @ 17:36:09
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Återkommer dagen har barat svichat för bi och i morgon ska jag till ....Gävle! lovar skahälsa från dig ;)

2007-10-26 @ 23:33:36
URL: http://goldiesmatte.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback