Optikern

Har varit på Stefans jobb på fm för att prova ut kläder som
jag ska ha på mig nästa vecka när jag ska jobba där ett par dagar.
De har såna öppet hus dagar och har bjudit in massor med kunder
och leverantörer så de behöver extra hjälp med div uppgifter.
Alla ska ha byxor, skjortor och slipsar, även vi "tjejer" alltså!

På vägen hem slank jag in hos
optikern för att beställa en synundersökning!
Kan ju inte gå runt som ett annat blindstyre som jag ju gör numera,
vet inte varför jag dragit mig så för detta.
Känner ju att detta blir mer och mer ett handikapp för mig,
igår satt jag och sydde halva dagen vilket gör att jag då måste ha
läsglasögonen på som gör att jag får en präktig huvudvärk resten av dagen.
Nu när jag kom hem och kollade på deras sida så ser jag att de har ett
"provrum" där man kan prova sig fram, bara att inse, detta kommer att bli svårt!!
Vilken stil passar mig bäst då?
image631   image632
          Frökenstilen                                          Tv rutan          
image633  image634
          Ugglan                                                Intellektuella
                          image635
                             Eller varför inte clownstilen? :-)

Som ni ser är inte frågan om jag behöver glasögon utan vilka jag ska ha!
På måndag ska jag dit, spännande........inte direkt men nödvändigt.
Om du också vill prova glasögon så kan du enkelt göra det här!

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Bild 1 och 2 tycker jag du passar bäst i....dom svarta är lite tuffare...och modellen är nog snyggast, bild 1 känns lite mer diskreta...men enkla!
/Kram

Postat av: Camilla

Jag tyckte faktiskt "clownstilen" var tuffast. :) Men kanske svårt att matcha med kläder och så... Det är inte lätt med glasögon, jag måste också ut och prova hem lite nya bågar.
Lycka till!
Kram!

2007-11-14 @ 13:20:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Cia

jag tycker nog Tvrutan och Clownstilen klär dig bäst av dem du plockat ut ;-)

Själv har jag Silhouette... jag läger in länk istället för min blogglänk... De väger inget och man glömmer bort att man har dem på sig.

Postat av: Micke

TV-rutan passade du bäst i.. så det så! :)
Nu är det snart hockey igen som sagt..

2007-11-14 @ 17:10:47
URL: http://kludd.se
Postat av: Mia

Tyckte också tv-rutan... :-) Ok Carina, jag håller med dig om att det inte finns goda morgnar, men medge att jag åtminstone gjorde ett gott försök?? ;-)

2007-11-14 @ 18:20:46
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: syrran

helt klart dom intellektuella...

2007-11-14 @ 18:41:52
Postat av: Carina

Tv rutan eller clownen passar bäst om du frågar mig,
eller lite fyrkantiga är det som jag föll för med andra ord.

2007-11-14 @ 21:26:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Tina

Tv-rutan eller de intellektuella tycker jag
ja det är ett svårt val o dyrt men ett nödvändigt ont :(
Kram

2007-11-15 @ 10:34:16
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

I Tv-rutan eller den Intellektuella.. tycker jag passar dig bäst.. Jag borde oxså gå inom optikern för mina glas är inte så bra för ögona nu märker jag.. Ska absolut gå in där och kolla:-) Tack för tips.. har du en bra sida för frisyrer oxså kanske.. det där klippet blir inte av.. men måste förnya mig nu känner bara för att klippa svansen..
Kramkram

2007-11-15 @ 19:04:26
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Anna

Jag röstar för TVrutan och Clownen.
Du var fin i glasögon!

/Kram

2007-11-15 @ 19:57:46
URL: http://www.lillltrollet34.blogg.se
Postat av: Inger i köket

Hej. Tycker du passar i glasögon var nu modig och välj ngt som sticker ut. Vi behöver ett par schässlonger på jobbet känner oss lite trötta så här i november.Vi ställer dom i målar rummet dom kan måla i stora rummet istället!!!! Kram från alla.

2007-11-15 @ 21:00:28
Postat av: Matildas fikarum

Jag tycker du passar bra i frökenstilen. 1:an, alltså, blir mitt val!

2007-11-16 @ 11:18:35
URL: http://www.mildamatilda.blogs.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback