Grå grå grå

Kan det finnas fler nyanser av grått än det varit sista dagarna?
Inte en chans att det gör!
Just nu vill jag bo lååångt upp i Norrland, där det är vinter på riktigt,
snö och kyla, klä sig varmt och gott så är det ju ingen fara att vara ute!
Har ju jobbat på Stefans jobb under 2 dagar så jag har ju varit
inomhus hela dagrna men det är ändå trist.
Vill ha snö som gör det hela lite ljusare.
Om jag låter tjurig så är det just precis vad jag är,
nä de här går ju inte, får gå ner och duscha så kanske jag blir
på bättre humör igen.
Just ja, sa jag att det var skojigt att jobba de här dagarna,
många nya ansikten och trevliga arbetskamrater under dagarna 2,
imorron är det som vanligt igen, hemma och "hänga" :-(
              image638

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får nog ta dig lite längre norrut än Södra Norrland i så fall, för här har det också varit skitväder! Blääää....

Postat av: Anna

Det borde ju finnas "Fyra nyanser Grått" Som det finns "Fyra nyanser brunt". Fast se det från den här sidan istället Carina:

Grått är egentligen ingen färg, grått är en blandning av alla färger! Då kanske de gråa dagarna blir lite lättare när du kan tänka att i det där gråa finns det faktiskt gult och blått och grönt!

/KRAM

2007-11-22 @ 17:51:36
Postat av: Monica

Samma här - grått & trist...å möööörkt. det blir ju bäcksvart tidigt på e.middagen. Lite snö skulle lätta upp lite - det blir i alla fall ljusare.

Kram

2007-11-22 @ 20:56:28
URL: http://mjsson.com/blogg
Postat av: Cia

jag har köpt en julkalender till M med "grånallen" som motiv ;-)

Vitt är ingen färg... DET är en äkta blandning. Vitt ljus går ju t.ex. att separera till regnbågen ;-)

Hos mig är det snarare mörkt mörkt mörkt... för det är mörkt att stiga upp och det är mörkt att komma hem. Har tack och lov inte blivit dränkt i kallt vinterregn än... hoppas jag slipper det i alla fall.

2007-11-22 @ 22:15:46
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback