Ganador

image641
image642

Fram till november i år har Ganador bara sålts av Viking Line och på
gränshandeln, där det blivit en riktig storsäljare.
Äntligen är det Systembolagets tur!
Nu kan alla (med åldern inne förstås) beställa Sveriges billigaste vin
till sitt närmaste Systembolag.
Det är framme på några dagar!


Mer fakta hittar du
här !
Ganador Red är ett modernt vin som har en stor och frisk  doft med
inslag av röda bär och kryddor.
Smaken är medelfyllig och fruktig med ton av röda bär och kryddor.


Ganador White har en ren och frisk doft
med inslag av tropisk frukt och röda äpplen.
Smaken är torr och frisk med fin fruktighet och längd.


Beställ här !
Jag kommer att prova det vita vinet och hoppas att det är drickbart!


 


Kommentarer
Postat av: Monica

Kommer säkert att testa ...men då blir det de röda för min del.

Ha det gott

Postat av: Camilla

Svar från min blogg: Jag brukar gå över "bron" vägen mot Bomhus och sedan svänga ned Havsvägen och gå den ända förbi parken och sedan förbi kiosken och hemåt igen. Den tar 55 minuter i rask takt. :)

Hoppas vinet är gott, man blir ju lite fundersam då det är så billigt - men absolut värt ett försök!

Kram!

2007-11-22 @ 21:38:13
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Pialotta

Det röda för mig.. gillar mest rött nu för tiden:-)
Blir till att ha en lugn och rofull jul i år då mamma inte kan klara trappor så vi firar den hos henne så klart. Min doter med famil åker ju till Thailand 2 veckor och kommer inte hem förrän Annandagen. Ha de bäst kram

2007-11-22 @ 22:09:46
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Malin

Ja de där kanske man ska testa.. MYCKET billigt!

2007-11-24 @ 15:57:09

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback