Sunes Sommar

Köpte mig en ny film, jo jag vet att det är en barnfilm och att jag
inte har några barn, men jag gillar denna!
Kan ju bero på att det finns en husvagn i handlingen,
tycker ju om "Vi hade iallafall tur med vädret" också. :-)
Just ja, måste ju tala om att vi inte är fullt lika vimsiga som
personerna är i de båda filmerna, en viss "vimsighet" finns
men inte lika illa!
image252
Imorgon ska vi åka upp till Älvängen för att städa ur vår vagn,
göra den fin inför Krist Flygare helgen då vi ska ut och campa igen.
Åker till
Öninge Camping tillsammans med 50 andra vagnar
som alla har
Husvagnsforum gemensamt.
Har alltid så roligt på våra träffar, alla är lika sugen på att umgås
och ha roligt, gemensamma intresset är såklart campinglivet
med allt vad det innebär!
Kommer att ha diverse aktiviteter för oss, boule, olika tipsrundor,
brännboll, restaurangkväll, ridning, grillkväll m.m.
Nu återstår inte mycket av kvällen, dax att krypa ner i sängen, natti !!


Kommentarer
Postat av: Monica

Först ett stort grattis till den sålda lägenheten och att det dessutom blev en bra slant för den. Det behöver ni säkert till huset...eller gör något "onödigt" för dem *fniss*

Kan mycket väl tänka mig att ni har trevligt på era "möten"

Ha en härlig helg , jag jobbar lörd & sönd.
Jajemen, tårtan är superduper god...å jag som går på GI *suckar djupt*

Kram

Postat av: Pia, uppe i det blå

Sunes sommar är en kul film. :-)
Hoppas du har en skön helg.
Kramkram.

2007-05-12 @ 20:19:20
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: pialotta

Såg du..
Grannlandsröstning .. en himla massa skit..
Serbien va då .. en skitlåt som verkligen inte satte sig och texten.. hörde du vad de sjöng om.. jag förstod då verkligen inte det..
De kan lägga ner allt om det ska vara grannländerna son bara röstar på länderna..
Vad förbannad jag är.. det sämsta möjliga shit jag sett.. Sverige kvalar till nästa år.. med vad då???
Sämre och sämre för vart år..
Finlands låt var riktigt bra..
Av semifinallåtarna kom ju nästan bara östlåtar med trots det var riktigt bra låtar fråm öst.. vad beror detta på mån tro?..
Är verkligen jätteförbannad och besviken..
The Ark gjorde riktigt bra ifrån sig i kväll.. men vad Ola var sminkad..
Besviken i kväll är bara förnamnet..
Ska det bara vara grannröstning vill jag inte vara med..
tjingeling.. nu tar jag en Irish till..
Kram

2007-05-13 @ 00:58:27
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Pia, uppe i det blå

Det är bara jag...som kommer in och muttrar lite.
Schlagerfestivalen är ett minne blott för mig. Efter gårdagen har jag tappat tron på mänskligheten. Det var det värsta skit jag nånsin hört. Ola och hans grabbar gjorde ett kanonjobb, och de är iallafall vinnare i mina ögon.
Nu ska jag ta en mugg kaffe och försöka glömma gårdagen..
Kraam.....

2007-05-13 @ 09:09:09
URL: http://www.pialill.se/piablogg/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback