Öningeträffen

Oj vad tiden går fort när man har roligt.
När vi satte oss i bilen för att åka hem idag så kändes det som vi nyss kommit
dit, ville inte alls åka hem kändes det som.
En sak är säker, jag e så trötter, många sena kvällar och aktiviteter på
dagarna så det har inte blivit alltför mycket sömn under helgen.
Lägger ut några bilder med div text till....
image255
Här är några av oss samlade för att överlämna ett vårdträd till Jessica och Niclas
som vi på Husvagnsforum samlat ihop till dem.
Vi hade också beställt en fin skylt där det står att det är skänkt av forumet.
image256
Boule finalen, Uffe & Monica möter Wille och David.
Själv åkte vi ur efter första matchen, varken Stefan eller jag är något
"ämne" för detta kändes det som!
Men jag var med i vinnarlaget i brännbollen iallafall :-)
image257
Igår kväll hade vi gemensam grillning, en "grillrad" med div gottigt i/på
image258
Ja men skååål då, Laptop, Anders och Joakim!
image259
Sebbe gillar också han att skåla!!!
image260
Vill man umgås utomhus så gäller det att klä på sig, man tager vad man haver!
Göran och Stefan ser ju glada ut trots kylan!
image261
Filtar, dunjackor, vantar och mössor, allt för att inte frysa!
image262
Igår kväll inne hos Micke & Eva i deras förtält,
men egentligen borde vi nog ha gått och lagt oss för länge sen.
Men Sebbe, jag och Stefan verkar inte vara allför sugen på det
nu när det är som allra roligast
!

Nu ska jag ha en skön kväll uppkrupen i soffan, inget annat alls!

Kommentarer
Postat av: Monica

ja, jag säger det igen...ni verkar ha hur trevligt som helst - kanske skulle man köpa sig en husvagn.
Kram

Postat av: Tina

Den där grillraden såg ganska rolig ut *S*
En skön helg verkar det ha varit iaf!!
Kram

2007-05-21 @ 09:14:51
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Chrissie

Det ser ut som ni har haft en jätterolig helg, synd bara att det var lite kyligt ute. Hoppas du har rätt - att värmen och solen kommer tillbaka imorgon! Jag har precis kommit hem från ridlektion ute i hemsk blåst. Varm blev jag däremot på köpet :-)
KRAM!

2007-05-21 @ 21:46:19
URL: http://fredagssnack.blogg.se
Postat av: Micke

Vad gör men inte för att få grilla och dricka lite öl!
Lite kyla har väl aldrig hindrat :)
Jaså din badkruka.. det är på det viset! - ja, jag måste säga jag blivit "fessigare" med på bada om det är kallt. Lite har väl med nacken göra också.. inte bra att det blir för kallt.

2007-05-22 @ 17:27:41
URL: http://kludd.se
Postat av: Mie, Absolut Guldkant

Ser ut som om ni hade ångan uppe trots kylan! Det gäller ju att sitta ute när det är sommar, no matter what;-) Ha det fint!

2007-05-22 @ 20:24:00
URL: http://absolutguldkant.blogspot.com/
Postat av: syrran

dom 3 musketörerna ser jag,men va jag vet så brukar det väl vara så...

2007-05-22 @ 20:43:36
Postat av: Pia, uppe i det blå

Åh, vilka mysiga bilder. Ser jättekul och trevligt ut. Grillat och bira, det är livet det. :-)
Ursäkta mina godisbilder. Hoppas suget gick över..hihi.
Kramkram..

2007-05-23 @ 09:36:36
URL: http://pialill.se/piablogg/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback