Eurovision Song Contest

Lägg ner Eurovision Song Contest en gång för alla!
Vilket fiasko det blev igår kväll.
Då menar jag inte The Ark som ju var grym, helt klart bästa
bidraget av dem alla.
När jag skriver fiasko menar jag röstningarna, alla röstar ju
på sina grannar oavsett man gillar låten eller inte.
Även de nordiska länderna gjorde ju det! Usch!
I principen kan man säga att de land som gränsar mot
flest andra länder vinner!!
Alltså har Sverige ingen chans alls i framtiden med den
utvecklingen vi ser, det var ju lika förra året också!
Ola och "Arkarna" ÄR bäst i mina ögon, de gjorde ett
kanonframträdande som inte har kunnat gjorts bättre.
Om de idag är besviken så har jag all förståelse,
tror vi är många idag som delar den med dem........

Kommentarer
Postat av: syrran

samma sak sa vi,inte en chans att vinna hur bra låt vi än har.öststatarna har tagit över,ingen ide att lägga ner mödan att vara med nästa år...

2007-05-13 @ 09:34:47
Postat av: Tina

Kan bara säg Håller fullständigt med!!
Kram

Postat av: Pialotta

Nu hör jag på nyheterna Carolina N.. direkt..
Alla röstade på Serbien, så den låten var vinnarlåten.. Bläääääääääääää..
Jag säger bara shit.. shit..
Bojkotta hela "Popsmörgåsbordet" eller gör om reglerna.
Det urartar då väst röstar på sina och öst på sina.
Det såg man i semifinalen oxså.
Hur många går och nynnar på Serbiens bidrag?
Ska det vara den bästa låten för hela Europa..
Tror inte det.
Däremot finns det många bra låtar
som tar sig upp på listorna.
Tjingelong ha de gott kram

2007-05-13 @ 11:44:55
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Malin

Nu har mamma skrivit några visdomsord ser jag. hehe. Nej usch lika bra o lägga ner faktiskt.
Nu ska jag kurera mig med mat.. usch va dåligt jag mår!

2007-05-13 @ 16:29:25
Postat av: Monica

Ja nog har det urartat - å vem orkar kolla på detta spektakel i tre timmar!!! jag sappade mellan kanalerna.
Ha en bra vecka.
Kram!

2007-05-14 @ 12:03:56
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback