Utmaning

Jag har blivit utmanad av 3 olika, Anna, Leila och KvinnaFruMamma


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Min lista på mina knasigheter!

1. Har tv:n på heeela nätterna, kan inte sova utan!

2. Måste ha täcket på mig oavsett hur varmt det än är,
även i 30 graders värme så väljer jag att ligga där och svettas.

3. Blir sur om Stefan någon gång sitter på "min plats i soffan,
blir het förvirrad och vet inte alls var jag ska ta vägen då.
Att det finns 5 andra platser i soffan ser jag inte ens........

4. Det finns ett ord som jag bara inte kan säga,
snöskyffel, även Stefan säger numera fel, sjösnyffel blir för mig
snöskyffel, blir det rätt någon gång så låter det fel i mina öron.

5. Saknar fullständigt hyffs när jag är på hockey, enligt Stefan!
Okey, håller med till viss del, men lite knasig blir väl alla när
man sätter sig på bänkarna i en hockeyarena.......

6. Oavsett var vi än sover så kommer jag på att jag omedvetet alltid
väljer höger sänghalva, i alla lägen!
Upptäcker det när jag redan krupit ner under täcket......


Utmanar ingen annan mer än Malin och Nettan, eftersom detta nu gått runt ett
tag redan!


Kommentarer
Postat av: Monica

Roligt att springa runt och läsa om alla "knepigheter" *s*

Kram

Postat av: leila

Hej, kul att läsa om dina egenheter. Oj då , har denna utmaning vandrat länge, jag missar allt jag :) som en tröst för dig så kan jag inte säga pennvässare utan säger alltid pennavässa. Har jag gjort sen jag var liten. kram på dig leila

2007-03-14 @ 22:14:37
URL: http://ladyley.se
Postat av: Malin

Sådärja, nu har jag gjort den! :)

2007-03-15 @ 09:14:10
Postat av: Anna

Hej!

Så du antog utmaningen iaf :D

Kul att läsa!

Ha en bra dag!

/Kramelikram

2007-03-15 @ 09:42:47
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Pialill

Det var knasigt.
Kul också med snöskyffel. Själv har jag svårt att säga stövlar, blir alltid stölvar. Nåt jag alltid sa när jag var liten och det hänger med än.
Kram och skön dag. Hoppas du friskat till nu.

2007-03-15 @ 10:06:12
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Chrissie

Kul läsning! Alla har vi våra knasigheter ;)
Kram och ha en mysig kväll. Chrissie

2007-03-15 @ 17:38:18
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Nettan

Hej vännen! Måste nog tacka nej till utmaningen, VILL verkligen... Men OK, jag antar den men jag skickar den inte vidare, tror jag iaf... Ja som du ser så är jag VÄLDIGT velig just nu! Har mått bättre om vi säger så.Kramisar

2007-03-16 @ 21:46:53
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz7

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback