Galen eller??

Förvånade gissar jag, bloggar 2 ggr samma dag, inte vanligt när det
gäller mig!
Imorse trodde jag verkligen att jag blivit sritt språngande galen, på allvar!
Står i duschen (bilden) när jag får se en leende kille utanför, åhhh vi
bor på 4:e våningen!!!!!
Vet inte vad som hände, blev så fruktansvärt rädd så jag blev hetl stel,
kändes som huden var för trång, kunde inte röra mig ur fläcken!
Efter ett tag fattade jag att där står jag naken i en dusch med en kille
utanför fönstret, då fick jag fart minsann, ut därifrån och andas igen!
Den känslan jag hade då är svår att förklara, sen började jag naturligtvis
undra vad han gör där uppe, så högt!
Kom på att han antagligen lagar fasaden på huset som ju blev förstörd
nu i januari då sista stormen var här i Gbg!
fönster
Här på bilden syns han knappt längre, står i en korg alldeles utanför,
killen skymtar till vänster på fotot, detta måste dokumenteras tänkte jag!!

Jo då jag var på bokrean igår, köpte 3 böcker, Klaras GI mat, Nora Roberts
och Camilla Läckbergs Olycksfågeln!
Tyckte som så många andra att det var dåligt med böcker i år, jag som
annars brukar köpa ca 10 böcker kom nu alltså hem med 3 stycken.
Men jag ska kolla på nätet också tänkte jag, kanske har de fler titlar/författare
där, tänkte jag skulle prova på någon ny  i år, Mårtensson kanske?
Någon som känner till hans böcker?

Nu har jag försökt få ut detta inlägg  i flera timmar, snart ger jag upp,
börjar ju bli dax att sova snart. Inlägget skrev jag när jag kom hem ca 17.30

Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback