EFIT Söndagen 18/3

Fungerade inte att lägga ut bilderna igår så det får bli nu istället!

10.30 Tittade in på EFIT sidan och upptäckte att det är ju fotodag idag!!
MIssade alltså några bilder innan.
image196

11.30 Tittar i lådan och undrar vilken top jag ska ha idag, borde välja en brynästräja egentligen!
image197

12.30 Inne på Backamo Husvagnscenter  vid Ljungskile för att köpa några grejer till vagnen!
image198

13.30 Stannar i LIlla Edet för att ta en fika, men usch så det blåste!
image199

14.30 På Stenrösets Camping i Trollhåttan för att hälsa på Bengt som bor där!
image200

15.30 Blääää vilken äcklig mat de hade på Rasta efter 45:an, verkligen ingen höjdare!
image201

16.30 Jaha, dax för mensen så det var bara att springa in på ICA och köpa bindor!
image202

18.00 7:e och avgörande matchen mellan HV71 och Brynäs, sicken match,
en rysare som tyvärr slutade med förlust för bif!
Vi är hemma hos Kjell & Eva och tittar på matchen i Alafors!
image203

19.30 Typiskt "hockeybord"! Läsk, öl, godis, chips, kaffe, bulla och kladdkaka!
image204

20.30 Hemma igen, detta får bli mitt sista kort för dagen, blir till att sitta vid tv:n bara
och sörja att säsongen nu är slut för brynäs del.......
image205

Nästa EFIT är Lördag 7 april och/eller Torsdag 19 april!

Ett Foto i tinnen!

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja ett jäkla blåsväder var det i går....eller här var det då alla väder. Någon ska förlora och någon ska vinna, trist men sant.

Här kommer vi nu att följa Färjestad till finalen & Guldet även denna säsong *ler med hela ansiktet*
Kram

Postat av: Micke

Här toksnöade det och blåste igår. Tur man är sju.. jaja, så man håller sig inne menar jag *s*

Fast, jag hade ju hellre varit frisk och på hockeyn igår. Kul se din dag men tokigt Brynäs gick på pumpen!

2007-03-19 @ 08:38:52
URL: http://kludd.se
Postat av: Pialill

Fina bilder...
Kul att kolla på EFIT. Är inte med själv. Går ju mest hemma och skrotar, så det finns inte mycket att fota.
Kram och trevlig dag.

2007-03-19 @ 09:01:19
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: KvinnaFruMamma

God morgon!
Jag satt nog en timme i går och svor innan jag kunde publicera bloggeländet.
Angående träningen så hade jag absolut inte varit såhär flitig om jag inte hade haft min morot. Det är "bara" 6 v till op och jag vill ner några kilo till.
Promenad till och från jobbet är jättebra, 5*2 = 10 pass i veckan, inte illa.
Ha en trevlig dag!
Kramis

2007-03-19 @ 09:03:10
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Anna

Hahahahaha! Du är för härlig vännen!
Bilden på bindorna är inget annat än
både orgienllt och unikt :D Tror inte
jag har sett liknande bild så länge jag
varit medlem på "efit". Och lika orginellet
erat hockeybord! Både kaffe och sprit´n :D

ja du, ang hockeyn så ser det mörkt ut för
SAIK.

Men skojigt att se vad du haft för dig. Själv
ska jag ringa till mjällom camping, vi ska dit på
minisemester v 20

/KRAM

2007-03-19 @ 14:01:40
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: leila

Hej, här och kikar på dina efitkort. Jag håller med Anna, häftig bild på bindorna. Inget hyschande här inte :) Ha det så bra, kramis leila

2007-03-19 @ 18:33:57
URL: http://ladyley.se
Postat av: syrran

snö o blåst här också ,värst va mycket ni har hunnit på en dag då.själv slöa vi lite på förmiddan under snövädret,tog en prommis på eftermiddagen...natti natti

2007-03-19 @ 21:25:27
Postat av: syrran

snö o blåst här också ,värst va mycket ni har hunnit på en dag då.själv slöa vi lite på förmiddan under snövädret,tog en prommis på eftermiddagen...natti natti

2007-03-19 @ 21:25:42
Postat av: Kaffebönan /Pialotta

Jaha du, så ni festar till det så när det är hockyfest :-)
Snygg frissen blev förresten efter klippet.
Ha de fint o nattikram

2007-03-20 @ 00:13:06
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback