Väggord

Har sån otrolig lust att börja inreda i huset, kan knappt vänta.
Under tiden får jag nöja mig med att köpa tidningar och läsa bloggar
som handlar om heminredning.


              
Är så sugen på väggord, men vad ska man skriva?
Beror ju såklart var man ska ha det, jag funderar på några ord
i sovrummet, vackra ord alltså, inget annat :-)
När vi gifte oss läste vigselförrättaren en dikt av Nils Ferlin
som heter "I folkviseton", kanske några ord från den.....
Om man är mer nyfiken så titta in på My first room som också
är de man beställer dem ifrån!
Finns även massor med färdiga ord om man skulle vilja ha det,
många som är väldigt bra, vem vet, kanske blir något sånt också.
Välj själv typsnitt och färg och vips så har du ett "eget ord" på väggen!
Foton från My first room.

Kommentarer
Postat av: leila

hej, det där verkar jätteläckert, måste kika mer på den sidan, hur får man fast dom, målar man eller ? jag vill önska dig trevlig sommar och grattis ännu en gång till husköpet. jag blir lite frånvarande ett tag från bloggvärlden men jag återkommer då lugnet lagt sig lite. kram på dig /leila

2007-06-14 @ 00:16:15

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback