Hemnet

Tror att jag har skrivit i något inlägg tidigare att jag mer eller mindre
är hemnet beroende, tittar in minst en gång varje dag.
GIllar att följa marknaden och se vad som händer men okså att få
en chans att "titta in" i de olika husen, tips och idéer !
Nu har jag roat mig med att söka på de dyraste husen i Gbg,
titta vad jag hittade.
Om du skulle råka ha ovanligt mycket pengar över som du inte vet var
du ska göra av så kanske det
här huset kan vara något att investera i.
Ett hus som är väldigt speciellt, för 16,5 miljoner får du vinkyrka?,
pooler på olika våningsplan, vallgrav runt huset, ett sovrum med sängarna monterade
direkt på ett berg, tja titta själv, får se vad du tycker?

Skulle du gilla att bjuda in vänner till poolpartys kanske detta passar!

Spelar du golf så kanske det här huset passar dig bättre, med en egen
putting green inomhus intill poolen.

Ett hus med många badrum och en "riktig" vinkällare, titta på detta!

Kanske ett äldre hus med mycket charm,  här finns det!

Du kanske gillar stora hur, det här är om totalt 400 kvm!

Jag skulle aldrig kunna köpa något av dessa hus men jag skulle heller
inte vilja, tänk att städa dessa ytor, eller att hålla trädgården fin.
Nää då passar nog jag bättre in i det vi snart ska flytta in i.
Men att sluta titta på hemnet lär jag nog aldrig göra,
en "dos" hemnet om dagen är bar för......Carina iallafall!

Nu ska vi äta frukost innan vi åker iväg och "jobbar" lite.
Har hyrt släpvagn, först en tur till åtevinningscentralen och
sen hem och fylla kärran med div möbler och lådor för att köra
upp till Stefans jobb.
Efter idag så lär vi inte ha mycket kvar här hemma, soffa, säng,
kläder och väldigt lite porslin och någon kastrull, alltså inget hem längre.
Bara 2 veckor kvar innan vi flyttar till husvagnen :-)

Kommentarer
Postat av: Monica

Herre Gud vilka priser det är på viss hus. Såg ett i Karlstad här om dagen som de skulle ha 11 milj för.
Skulle jag nu ha obegränsat med pengar så tror jag den huset med putting green ....bara för den otroliga utsiktens skull.
Hemma hos dig är det i alla falla snart lättstädat.
Kramen

Postat av: Tina

"Vinkyrkan" är såld den köpte jag igår :)
Kram från en annan addicted to Hemnet

2007-06-16 @ 10:04:53
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Chrissie

Vilka hus - och vilka priser. Måste säga att jag skulle föredra något mindre och betydligt mysigare hus än dessa, men utsikten och havsläget hade jag gärna haft.
Jo, jag jobbar hela juli så just nu känns det ganska långt till semestern för min del.
Hoppas ni får en bra lördag, trots massa jobb!
Kram Chrissie

2007-06-16 @ 10:37:22
URL: http://fredagssnack.blogg.se/
Postat av: Micke

Helskumt bygge det där för 16,5 mille!
Vet inte om jag skulle trivas där..
Men finns mycket fint!
Kollar aldrig Hemnet jag..

2007-06-16 @ 10:38:12
URL: http://kludd.se
Postat av: Malin

Kan tänka mig att dom som köper sånna där hus har råd med en städerska! Jag skulle då inte orka städa ett sånt där hus!

2007-06-16 @ 11:17:29

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback