Bröllop

De "bidde" ingen efit idag heller, batterierna tog slut när vi var i kyrkan
så jag tappade lusten.
Tog mig i kragen att fixa nya så jag åtminstonde kunde fota på Fars Hatt
till middagen.

Det här kortet är taget från vår husvagn där den stod på campingen i Kungälv.
Massor av båtar som går förbi på väg till Norde Älv eller Göta Älv.
image285
Ann & Mattias i kyrkan
image286
Röda rosor och röd gerbera i buketten
image287
Vackert dukat på Fars Hatt
image288
Bröllopstårtan......
image289
.......som naturligtvis ska skäras upp tillsammans
image291
Numera Herr & Fru istället för sambos!!

Kommentarer
Postat av: Monica

Å, vilket enkelt, stilrent, vacker dukning och tårtan ser härlig ut.
Så trevligt med bröllop.
Solstákram

Postat av: Pialotta

Fina bröllopsbilder..
Tradigt när batterierna tar slut.. brukar hända mej oxså..då man helst behöver kameran.
Ha de gott i sommarvärmen för nu är det hitt i hittan..
Kram

2007-06-10 @ 19:28:13
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: leila

Åhhhhh jag gillar bröllop. Fina bilder. Så onödigt med din fot, nu ska du vänta på magnetröntgen istället. ibland är det jobbigt att vara människa. kram får du av mig. leila

2007-06-10 @ 20:37:02
URL: http://ladyley.se
Postat av: Tina

Åh vad den såg smarrig ut bröllopstårtan!!! Ser ut att ha varit ett enkelt o stilrent bröllop sånt gillar jag!!!
Kram

2007-06-11 @ 10:20:47
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback