Bröllop

Vilket väder vi har i Sverige nu, riktig medelhavsvärme!
Har precis tittat in i klädkammaren efter något som kan passa
på bröllop! Stefans lillasyster Ann och hennes Mattias kom igår
ner till Alafors (utanför Gbg) för att på lördag gifta sig i Starrkärrs Kyrka.
Ett bröllop för de allra närmaste bara, Mattias föräldrar och syster
från Umeå kommer ner också är det  jag, Stefan, Mona och Stefans
pappa med fru som deltar.
Middagen blir sen på
Fars Hatt i Kungälv som ligger precis intill Bohus Fästning.
En camping finns där också, så Stefan, jag och svärfar med fru ska campa där
från och med imorgon em är det tänkt,  eller Janåke & Märit kom redan igår.
De andra bor på hotellet som också finns på Fars Hatt.
Som det ser ut nu så verkar de bli jättefint väder på lördag, riktigt bröllopsväder!
Har ännu inte köpt någon present och ska inte göra det heller, ska lägga ett
bidrag till en spahelg i ett kuvert till dem istället för att köpa någon grej.
De har ju slagit ihop 2 hem så de har nog liksom vi grejer så det räcker
och blir över, brukar ju kunna bli så när man flyttar ihop.
image282
Lutar åt att det blir den här tunikan (inköpt förra våren) med vita kortare
linnebrallor till, ska ta och prova för att se hur det ser ut!
Nu ska jag bläddra i ännu en heminredningstidning som jag ännu inte
öppnat, sparat på den till en bra tillfälle, idag är det just det tillfället......
.


Kommentarer
Postat av: Liza

Hej och tack för att
du har besökt mig! Trevlig blogg du har - tittar in när jag har lite mer tid för att läsa mer!
Kram!
Liza

Postat av: Micke

Det blir nog tjusigt värre det!
Men jag är egentligen ingen badkruka, tvärtom men whiplashen har fått mig tänka efter en gång eller tre extra om det är "värt" det att bada.

2007-06-07 @ 17:48:31
URL: http://kludd.se
Postat av: Monica

Läckert blir säkert det där - är det turkos, tro? Jag älskar turkost. PÅ dig som är blond är det så himla snyggt. Hoppas ni får det riktigt trevligt på bröllopet.
Kram

2007-06-07 @ 19:55:57
URL: http://mjsson.com
Postat av: Anonym

Blir säkert jättefint!! Skulle ju oxå på bröllop i början på juli men jag får stanna hemma, finns inga kläder i min garderob som går att använd :(
Kram

2007-06-08 @ 10:25:10
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback