Vart ska vi ta vägen?

Undrar vad vi gjort för illa egentligen!
Överallt var vi än är så regnar det ju, spelar ingen roll var vi än är.
Just nu campar vi faktiskt inomhus på Stefans jobb,
nu kan det regna bäst det vill, vi märker det inte ens här inne.
Att vi gör det beror på att vi ordnat med begravningsbyrån m.m.
Igår kom dödsannonsen ut och en del saker är ordande så att
vi nu kan åka iväg 1 vecka innan vi ska flytta in i huset.
Hade tänkt åka till Hagöns Campingi Halmstad men efter att ha
pratat med en av tjejerna där så åker vi inte dit, regnet stod som
spön i backen så de skulle inte ens ha öppet imorgon trodde hon.
Men neråt måste vi iallafall, har köpt biljetter till
Vallarnas Friluftsteater
i Falkenberg där vi ska se Hemsöborna på torsdag kväll, UTOMHUS!!
image342
Så vart vi tar vägen imorgon vet vi alltså inte, regnar gör det ju överallt ändå.
Meningen var ju att vi skulle åkt till Åland imorgon med kompisar men vi fick
ju plötsligt vända när vi var uppe i Gävle och åka ner till Älvängen igen.
Känns alldeles för långt att sätta sigi bilen och åka ända dit upp igen,
därför håller vi oss på Sveriges regnkust, eller västkust som det ju heter,
kalla det vad du vill, precis som jag!!
Vi har haft regn sista dagarna här och våra vänner som befinner sig uppe i Roslagen
har haft kanonväder, finns ingen rättvisa, men det visste jag ju redan!!
En bitter Carina som ni märker, just nu känns det mest bara skit.................

Kommentarer
Postat av: Malee/Britt-Marie

Är det inte bättre att åka långt än att regna bort? Fast det är klart, med er tur kanske regnet följer med... i så fall, kan ni stanna där på regnkusten så vi får ha någorlunda väder i norröver?!
Kram i regnet, från ett blåsigt men rätt okej Sthlm.

Postat av: Tina

Ja i natt har det verkligen inte varit roligt!!!! Regent har bara öst ner, just nu är det uppehåll men det skulle visst börja igen framåt eftermiddagen. Jag har ca 15 mil till Falkenberg o det är inte nån större skillnad på vädret där.
Braspannan jag har stående vid murstocken var överfull i morse av regnvatten. Det är såååååå tråkigt!!!!
Kram

2007-07-23 @ 10:44:14
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Monica

Ja visst är det för tråkigt. Jag går nu in i tredje och näst sista semesterveckan - inte ett dugg har jag gjort. Jag tappar lusten för allt och skulle lika gärna kunna jobba känns det som.
Ha det gott....var ni nu hamnar.
Kram

2007-07-23 @ 11:09:08
URL: http://mjsson.com
Postat av: Chrissie

Visst är det tråkigt med detta oändliga regnande.. regnkust är precis vad det är just nu. Jag försöker vänja mig vid tanken att det nog kommer bli regn & rusk även när jag har semester...
Förstår att du är bitter, det är aldrig roligt att behöva ändra på planer och dessutom utav en sådan orsak också. Men håll ut - det blir bättre tider.
Kramar Chrissie

2007-07-23 @ 20:37:56
URL: http://fredagssnack.blogg.se/
Postat av: Micke

Tokigt allt detta regnade söderut och jag kan förstår er! Själv tycker jag det varit kanonfint här.

2007-07-24 @ 18:09:05
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback