Stora "åkaruntdagen"

Idag har vi åktt runt lite överallt för att undvika regnet!
Började med att åka till
Svedinos Bil och flygmuseum i Ugglarp!
Mysigt ställe med gamla bilar och flygplan, här år entrén.
image343

Kassan som var i gammal stil........
image344
......en Harley Davidson från 1929, polismotorcykel!
image345
Maffig Jaguar från 1950, den du Kjell Petterson skulle du ha i ditt "stall"!
image346
Efter det besöket hittade vi en saftkiosk efter vägen....
image347
........som vi stannade vid och köpte hemmagjord flädersaft!
image348
Lite tröst i regnet, köpte fikabröd på Peters Konditori,
rabarbermazarin och chokladkaka!
image349
Också letade vi oss till Gårdsbutiken Country Style i Falkenberg.
En helt underbar liten butik med många "nödvändigheter"
Säljer även via postorder om du skulle bli sugen på något fint,
ta en titt på sidan, unerbara saker!
Det jag köpte ser du på bilden, en absolut nödvändig trädgårdsspade
med blommor och ett mått som ska hänga över diskbänken tänkte jag!
image350
Precis i skrivande stund kommer det fler folk från husvagnsforum, Ferm och MickeA!

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Visst är det trist med det dåliga vädret=(
Ni verkar ha haft en trevlig dag iaf.
Kramis

Postat av: Pialotta

helt perfekt dag, tycks ni haft.. gamla goa samlarobjekt är kul att titta på..
Kram på dej

2007-07-25 @ 18:38:49
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Monica

Härliga foton har du tagit och ni verkar också haft en fin dag. Man blir ju tvungen att hitta på någontig....jag känner att jag blir snart tokig.
Kram

2007-07-25 @ 21:01:15
URL: http://mjsson.com/blogg
Postat av: Anna

Hej Gums!
Vilka härliga bilder! Här inne trivs jag! :D Synd att ni haft regnväder. Men fördelen är väl att det har varit regnväder i hela sverige! Fikat såg mkt gott ut! *slicka om munnen*
Många kramar

2007-07-28 @ 12:38:19
URL: http://www.annalundberg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback