Regnet...

....öser ner dagarna i ända, börjar bli mer och mer apatisk känner jag.
Nu hörde jag på nyheterna att de lovade bättring till nästa vecka,
hoppas att det stämmer nu bara.
Efter att vi varit hos Stefans mamma idag så var på på
Golden days
och käkade lunchbuffé, så gott, vandrade ut därifrån som en sprängfylld ballong.
image340
Eftersom vi var i krokarna så pasade vi på att gå in på Balders Hage
som jag bara älskar att strosa runt i och titta på allt fint de har där.
Finns ju butiker på Marstrand och i Alingsås också, den i Alingsås är
klart mysigast med sitt lilla gårdscafé innanför grindarna, passa på
att göra ett besök om du har vägarna förbi!
Vad jag köpte?.....................ingenting!?
Hur nu det är möjligt där, kan ju bero på att Stefan var med kanske.
Nu ska jag vräka i mig ostkaka med sylt och grädde,
kallar det tröstätning......regnet ställer till det på olika sätt alltså!

Kommentarer
Postat av: emma

är så himla trött på allt regn!

Postat av: Micke

Hemma nu!
Här hemma har visst bara fallit 10-15mm sedan jag åkte för över en vecka sedan. Finns mera foton till beskådande nu, även de som saknades från EFIT.

2007-07-13 @ 13:08:41
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback