Tjejsnack V2 Kroppen

· Vad tycker du om din kropp?
Helt okey nu när jag gått ner några kilon, lagom e bäst sägs det ju!

· Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle det vara och hur skulle du förändra det?
Mindre bröst, samma sak där, lagom är bäst.

· Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Sssss, ja vad svarar jag här tro, tänker faktiskt inte på någon speciell kroppsdel......fötterna då :-)

· Vad är du mest missnöjd med på din kropp?
Herre gud, rumpan försvinner ju med åldern, vart tog den vägen undrar jag?????

· Vems kropp i kändisvärlden skulle du vilja ha för en dag, och varför?
Kommer inte på någon som jag kan nämna med namn, men då skulle jag vilja vara någon som är VÄLDIGT stor för att få se hur andra månniskor skulle se på mig då, skillnaden mot nu.
Om det är någon skillnad alls, men det tror jag att det är!

http://www.tjejsnack.missbeccis.se/

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenna brullan!

Jag skulle nog vilja ändra ALLT på min
kropp, utom mina ögon dårå :D

Sitter å pjåtar i Webdesignskolan, det är
både intressant, men svårt och tar tid.
Viktrapport: Vissa dagar går det bra, vissa
går det mindre bra och vissa dagar går det
inte alls :P

/Kram på dig goa du!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback