Tjejsnack V 4 2006/2007

2006/2007

· Bästa minnet från 2006?
Ahh, vad ska jag svara där......bästa minnet, många minnesvärda
saker som hänt men ingen som jag kan säga är mer minnesvärd
än någon annan, inte vad jag kommer på nu iallafall.

· Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006?
Gått ner i vikt! Har alltid bara gått upp tidigare!

· Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007?
Nää fyy vilka svåra frågor det var den här veckan,
just nu kommer jag inte på något speciellt.
Jo förresten, jag skulle vilja ta dykarcert i Thailand,
har gjort ett provdyk där förr och gillade verkligen det.
Får se hur det blir, skulle vilja att någon av de
andra också vill göra samma sak då, roligare om man är 2.

· Vad förväntar du dig av år 2007?
Först och främst att resan till Thailand blir roligt och spännande.
Sen att vi hittar ett hus som vi gillar och nytt jobb för mig på den
orten vi hittar hus!!

· Vad har du för sommarplaner?
Det blir 4 veckor i husvagnen, var får vi se då när det är dax!
Lite det som är tjusningen med vagn, man behöver inte planera
så mycket innan, bara att sätta sig och åka dit man känner
för just då för stunden!


http://www.missbeccis.se/

Kommentarer
Postat av: leila

Hej, kikar in här för att läsa ditt tjejsnack. ha det så bra, kramis leila

Postat av: Malin

Jaha då vart det bara 1 poäng idag då :/ o lördagens match va ju katastrof!!

2007-01-22 @ 22:17:54
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Anna

Hej goa du!

Du, det är någe skumt på din
hemsida. När man kommer dit så
är det en jätte reklam skylt som
blockerar efit och blogg länken :(

Nu ska jag snart till John Blund.

Kramelikram

2007-01-23 @ 20:41:38
URL: http://www.annalundberg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback