Så har snart.....

.....ännu en arbetsvecka gått, grymt fort känns det som.
Den här helgen blir vi hemma i Göteborg för att kunna hjälpa
Stefans mamma som nu fått komma hem från sjukhuset igen.
De har konstaterat att det är en stroke hon fått trots att hon bara är 58 år.
Tur vi inte vet vad vi har att vänta oss, hemska tanke om man
skulle veta ens egen eller andras framtid.
Ikväll har jag legat på soffan och njutit av boken "Flickan som lekte med elden"
som jag skrivit om innan, fruktansvärt spännande bok, läs den om ni
skulle råka komma över den.
Sovit dåligt hela veckan så på dagarna har jag varit tröttare än tröttast,
den här helgen kommer därför att gå i "vilans" tecken för vår del, ta´t lugnt bara.
Såg nyss att det är dax för EFIT på lördag igen, nu gäller det att komma
ihåg det bara som jag ju har så svårt för!!
Nu ska jag lyssna vidare på hockeyn som just nu går bra för Brynäs,
2-0 mot Skellefteå!
Ville egentligen bara tala om att jag är kvar i bloggvärlden även om det
inte blir så ofta som förr!

Kommentarer
Postat av: Micke

Vad är det man brukar säga.. "liket lever" ;)
Jag vet inte alls hur det går för Modo, får väl se på sporten strax.

Men huga vad fort det går sånt där, syftar på vad som hänt henne. Tänker på föräldrarna mina som inte direkt är purunga.

Postat av: syrran

hemmkommen från malin nu,vet du vad jag sitter o lussnar på o blir nostalgisk,NOICE....så bra....såg att stefans mamma har kommit hem,va skönt ,hoppas allt går bra...natti natti

2007-01-11 @ 21:30:28
Postat av: Chrissie

Skönt att hon fått komma hem och att ni kan hjälpa till. Ja, visst är det tur att vi inte vet vad framtiden innebär.. Det enda som är viktigt är ju egentligen NUET. Ofta går man och tänker på framtiden - som är oviss eller ältar saker som redan är historia och inte kan ändras. Fast lättare sagt än gjort det där.
Angående bloggandet så går det ju upp och ner, ibland har man mer lust och tid över för att skriva helt enkelt.
Kramis Chrissie
PS. Vädret och regnandet ja, don´t get me started ;)

2007-01-11 @ 21:50:21
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Malee

Hoppas din svärmor mår bra - och kommer att återhämta sig snabbt! Håller fullständigt med dig - jag vill inte heller veta vad som ska hända. Kram!

2007-01-12 @ 03:10:35
URL: http://thailandsmalee.travelblogg.se/
Postat av: Monica

Ja det är för väl att vi inget vet.Min mamma fick en hjärtinfarkt och blev opererad då hon var 59 år - man får sig en tankeställare.

Jasså, det är Efit på lördag - jag har missat två sista så jag borde ju.....men inget e ju kul just nu!!! Min tredje dag utan cigg i dag - fattar inte, men jag blir nästan sjuk.

Kram

2007-01-12 @ 11:13:07
URL: http://mjsson.com
Postat av: Kaffebönan

Nähä, vad gör du nu för tiden.. Tomas Ledin du vet..
Hemst det där med att Stefans mamma bara är så ung.. ja man vet inte vad som väntar bakom husaknuten.. jag är ju oxså i den där åldern :-)
Ha de fint Carina Kram o kom gärna in och skratta av dej lite när du har tid :-))

2007-01-12 @ 14:17:34
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback