Bangkok

Nu har vi varit i Bangkok nagra dagar sa nu ar det dax att dra vidare.
Imorgon bitti....eller i natt rattare sagt flyger vi till Koh Samui, fanns inte
nagra andra flygtider for oss som ar 6 pers, men vi far ju hela
dagen dar istallet for att flyga varmaste tiden pa dygnet!
Har haft en kanonstart pa resan, skrattat i stort satt hela tiden.
Vagar inget annat heller, en regel vi har som kanske kan lata konstig i
andras oron ar att vi har max 2 "gnall" var per dygn.
Betyder att vi bara far gnalla 2 ggr per person och dygn, jag haf fatt
dispans  eftersom jag som vanligt ar uppaten av moskitos :-(
Igar var Asa och jag pa salong nastan 3 timmar, fotvard, fotmassage
och vaxning (bikinilinjen) och betalade 750 bath, ca 120 kr!
Igar kvall nar vi satt pa "var" kvarterskrog och kakade fick jag ett sant
anfall beroende pa att jag inte druckit nagot vatten under dagen,
bara shinga, slutade med att jag fick ga hem och lagga mig vid 10 tiden
redan medans ovriga akte till Patpong och roade sig, utan mig!?!?
Nu sitter jag och vantar pa ovriga som duschar och fraschar till sig efter
en dag pa taket vid poolen.
Ska aka ut pa en battur efter floden, mat och dryck och vackra vyer ar vad
vi forvantar oss, kvallen blir tidig eftersom vi ska upp klockan 4 och ta oss
till flyget som avgar 6.30 pa morgonen.
Foton och mer bloggande kommer fran Samui sedan, nu ska vi ivag till baten!

Kommentarer
Postat av: Micke

Låter som en kanonstart det där ändå trots missödet igår.

Se till inte trilla av båten nu bara ;) Här är det -20 så jag skulle inte ha nått mot va där.

Postat av: syrran

Låter som ni har det bra,varmt o skönt.Som vanligt oförståndigt av dig att bara dricka alkohol...ta lite vatten mellan varven,du hinner med det andra ändå....var rädd om er hälsa alla...

2007-01-28 @ 12:19:23
Postat av: Chrissie

Åh, vad härligt det låter. Tänk vad mycket ni får se och uppleva. Ska bli kul att se lite bilder så småningom. Må så gott och ha kul!
Kramar Chrissie

2007-01-28 @ 12:36:52
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Malin

Jaha allt låter ju bra där borta förutom moskitosarna (stava?). Håller med mamma om att man måste varva lite med vatten :) hehe. Hälsa!

2007-01-28 @ 14:26:18
URL: http://malinchica.blogg.se
Postat av: Tina

Åh vad härligt det låter!! Inte allllsss avundsjuk :)
Ha en fortsatt trevlig resa o glöm nu inte dricka vatten det verkar inte va din starka sida :)
Kram

2007-01-29 @ 11:47:39
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Pialill

Moskitos...usch!
Hoppas ni har det riktigt bra för övrigt. Ska bli kul att höra och se mer sen....
Kram och ha det så skönt.

2007-01-29 @ 13:05:07
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Monica

Härligt har ni det tror jag, trots moskitos. Men du MÅSTE dricka vatten!!!!

Ha nu riktigt kul och njut av sol & bad.
Kram

2007-01-29 @ 14:18:40
URL: http://mjsson.com
Postat av: inger i köket

Njut och ha det bra,här har snön regnat bort o sen fryst på igen så det är en massa hårda isklumpar överallt.
Idag måndag alla 17 barnen 15 till mellanmål.en kom 1100 skrek till 1400 du vet vem. Ser med spänning fram emot nästa bloggdag Kram

2007-01-29 @ 20:03:25
Postat av: Maylise

Ha de så jävligt du kan. Här har vi det fint i regnet o värmen. Vi längtar inte ett dugg efter dig.
Tro`t den som vill....

2007-01-31 @ 12:45:57

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback