Vecka 9 Snabbmat

Snabbmat
· Vad äter du för sorts snabbmat?
Väldigt sällan jag gör det efter att vi börjat med Gi mat!
Men innan så var det nog mest thaimat!

· Vad för snabbmat skulle du aldrig äta?
Såna pizzor som man köper i matbutiker, ser inte gott ut!
Kanske ska tillägga att jag kan ha VÄLDIGT fel eftersom jag inte provat dem!

· Vad skulle du vilja att snabbmatsutbudet utökas med?
Mer GI mat, önskar att man kunde byta ut mos/pommes mot t ex bulgur
eller fullkornspasta! Mer kött istället för mjöl i korvarna, godare och nyttigare!

· Bästa snabbmatstället?
Gillar ju supreme hamburgare från MAX, deras burgare är helt i en klass för sig själv!

· Sämsta snabbmatstället?
Måste säga Mc Donalds, tilltalar mig inte det minsta lilla!

http://tjejsnack.rebeccas.se/

Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback