Strandliv

Nu kommer har nagra bilder fran en del av stranderna vi varit pa!
2
Har ar Freedom Beach som ligger 25 minuter med bat fran Karon Beach
pa Phuket. En hel underbar liten strand, en idyll!
Anda far jag val saga att den hade andrats en del sen jag var dar for 7 ar
sen forsta gangen. Om det var 30 pers dar da sa var det nog 150 minst nu.
Traffade ocksa folk vi kanner fran Trollhattan dar, Tommy & Lena!
Enligt aftonbladets "5 i topp strand lista" sa ar detta Thailands vackraste strand.
5
Har ar fran Reilay Beach som ligger 15 minuter med bat fran Ao Nang, Krabi!
Underbart vackert runt om med alla dessa berg.
Att ligga ner och sola gick inte alls, oliiiidligt varmt.
4
Reilay har ocksa!
1
2 strandade salar?
Naa detta ar Asa och jag som svalkar oss i hettan, vattnet ar nara pa
lika varmt det ocksa!
3
Har ar stallet som vi kommer att tillbringa denna dagen pa, var hotellpool
som at\r jattevacker och mysig, lummigt och gront!
Nara till mat, singa, drinkar och framfor allt till TOALETTEN!!!!!!
Nu ska jag fortsatta ata frukosten som jag just hade borjat pa nar jag kom
pa att jag skulle fa ut nagra fler kort.
Imorgon aker vi till Phi Phi och Maya for att snorkla och bada, aterkommer
med fler foton efter den turen!

Kommentarer
Postat av: syrran

otroligt fint,det är så man blir lite avis här hemma i kylan...kan bli skönt för er att komma hem o svalka av er lite sen.Ha det så bra hälsa gänget

2007-02-08 @ 07:23:51
Postat av: Malin

Sanna är på koh chang, Sofia & Sandra är på Koh lipe. O sen en annan kompis Maria, är på phi phi! Läste att ni ska dit nu?

Postat av: Nettan

Nu vill jag INTE se fler kort *asg*, fy fan vad ni verkar ha det bra!Säger som syster din, tur att ni snart kommer hem och får svalka av er lite *L*

Kram

2007-02-08 @ 21:08:26
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=nettiz7
Postat av: Chrissie

Åhh, vad gott ni ser ut att ha det där på stranden. Vackra kort! Kram från Chrissie

2007-02-08 @ 21:41:35
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: sabina

gud va det ser underbart ut på bilderna...é INTE avundsjuk! här é det 5 minus och strålande sol! kram sabina

2007-02-09 @ 12:33:49
Postat av: Micke

Åhhh... vad suuuuuugen man blir på sol och värme!

Här är nästan värmebölja idag och man ser på hela veckans temp, är "bara" -15 nu! ;)

Mysigt ser ni ju ut att ha iallafall!

2007-02-09 @ 16:30:26
URL: http://kludd.se
Postat av: Kaffebönan

Härligt Carina.. så skönt ni har det.
Kramkram

2007-02-10 @ 09:36:24
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback