Arg!

Är så fruktansvärt förbannad så jag ser svart!!
Kommer hem också står det en bil på VÅR p-plats, en plats
som vi varje månad betalar för!
Har skickat sms till bilregistret och får där ett namn, en
Inga.Lill Sundberg boendes i Löttorp står som ägare!
Hittar bara ett vanligt nummer som ingen svarar på, självklart
inte efter som hon står på VÅR  PLATS!!!!!!!
Usch den här känslan gillar jag INTE, känns inte bra att
bli så här arg........................blir så frustrerad av sånt här som
jag absolut inte kan rå på!
Har stått ute och väntat på att denna Inga-Lill ska komma så
jag får säga henne ett sanningens ord, kommer hon då? NÄÄÄ!
Vad gör man i ett sånt här läge egentligen?
Ställa sig bakom vore ju grejen, så hon inte kommer ut, bara det
att då hindrar vi ca 30 andra bilar också från att komma ut!
Kanske ska tillägga att detta inte är första gången det händer,
har hänt förr!
Nu får vi själva stå på gästparkeringen och betala för att stå där,
trots att vi betalar för en egen plats!
Blir tokig av att bo här snart, hoppas hitta något snarast nu,
så här vill jag då inte ha det!!!
Hur "argar" man av sig egentligen?...............jag vet då inte hur man gör!

Kommentarer
Postat av: syrrann

jaa du vet faktiskt inte om det går när det gäller sånt där,skulle bli så f-bannad...men skriv åtminstone en lapp så hon vet vad hon har ställt till med.

2007-02-28 @ 21:25:21
Postat av: Monica

*s* kan tänka hur förbannad du var/är. Men det är liksom ingen idé *blink* Sätt en lapp på rutan som syrran säger. Är det dåligt uppmärkt så man inte ser att det är privat parkering? Jag har faktiskt ställt mig sådär en gång. Det var vinter och höga vallar så det gick inte att se den lilla skylt som visade att det var hyrd och inte var det självklart att man skulle fatta det heller.

Han som hade parkeringen gjorde som du tänkte - ställde sig bakom. Det är inte så himla smart det heller faktiskt, men, men.....

Hoppas du känner dej lite lugnare nu i alla fall.
Tråkigt att höra att tumören var elakartad. Behandling med cellgifter och strålning upplever ju människor väldigt olika så det är bara att hoppas hon slipper för mycket obehag.

Ta hand om er.
Kram!

Postat av: Malin

Ja jag skulle ju bli galen, men har väl fått pappas humör.. Är hos isabell nu, sökte på malinchica på google.. då kom min blogg upp och din!! Känns lite konstigt de..

2007-03-01 @ 00:22:26
Postat av: Pialill

Inte konstigt du är förbannad. Bilen kanske är larmad..Pilla lite så det börjar tjuta så kanske ägaren kommer. Så kan du ge en rejäl skopa ovett.
Kram...

2007-03-01 @ 08:28:00
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Kaffebönan

* Lugn o fin med Verums Hälsofil:-)
Du stressar upp ditt inre o hela du blir som en glasbubbla :-)
Nä men jag förstår dej, inget kul det där.. hände samma här på min mammas parkering för lite sedan, visserligen använder hon inte den just nu, men ändå. Hon betalar ännu för den.
Ha en fin dag ändå och försök svalka ner känslorna en aning.. Kramkram

2007-03-01 @ 09:51:18
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: leila

Hej, förstår om du är arg. Kan ta över lite ilska från dig så kankse det känns bättre :) kramis leila

2007-03-01 @ 11:07:09
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback