Typiskt

Nu måste jag får gnälla lite igen!
Vaknar och tittar ut, vad ser jag, FROST, det är alltså kallt ute!
Vackert och ljust är det.
Startar datorn för att se hur det är i Isaberg och ser att de även där är kallt!
Det är så dags nu alltså, nu när vi redan gett upp och åkt hem :-(
image801
Taget från vårat matrumsfönster


Mer gnäll, minns ni att jag slrev att vår micro och matberedare gått sönder?
Jag undrade vad som skulle bli grej nummer 3 som skulle sluta fungera.
Nu vet jag, den NYA micron som vi köpte för några veckor sen har gått sönder! :-)
Som tur är så finns det ju garanti som gäller på den,
blir väl reparation på den skulle jag tro!

Egentligen gör det inte så mycket, är mest bara glad över att jag
fortfarande är pigg och kry, ingen magsjuka här inte.
Stefan är betydligt bättre så vi ska nog få till en 3 rätters här hemma vi också :-)

Kommentarer
Postat av: Micke

Du glömde ju att gnälla på Brynäs som spelar som de vore under isen ;)

Postat av: Anna

Så vackert! Ni kommer iaf få se nyårsraketerna som kommer skickas upp mot skyn i natt. Här är det mulet, har fallit lite snö. Hoppas det klarnar till natten.

/KRAM

2007-12-31 @ 14:16:05
URL: http://www.llilltrollet34.blogg.se
Postat av: Anna

Förrätt: En röra med kesella, räkor, rödlök, majonäs, dijonsenap, citronsaft, salt, peppar, tomat.
En röra med rödlök, rostbiff, strimlad i små bitar, matolja, salt, svartpeppar, citronsaft.

Varmrätt: Inbakad rostas, pot.gratäng/pommes, smörstekta sockerärter och grönsallad.

Efterrätt: Mjölkchokladpannacotta

Nu fick du min nyårsmeny!

/KRAM

2007-12-31 @ 15:32:34
URL: http://www.llilltrollet34.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback