Tjejsnack v 50 Djur/säkerhet

1. Skulle djurpoliser vara bra att ha här i Sverige? Varför/varför inte?
Borde vara en självklarhet att vi har det här som i vissa andra länder.

2. Skulle du kunna tänka dig att bli djurpolis? Varför/varför inte?
Abslolut att jag skulle kunna vara det, hjälpa de djur som inte har det
bra till ett bättre liv.

3. Har du varit med om något djur som blivit misskött/vanvårdad, berätta kort?
Nää de har jag inte varit med om.

4. Vad betyder ett djur för dig?
Ett liv som alla andra, älskar djur.

5. Tycker du att vår djursäkerhet i Sverige är bra? Finns det något som
skulle göra den bättre, eller finns det något som du tycker är ren dynga?
Vet inte riktigt vad vi har här i Sverige så jag kan inte uttala mig.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback