Ris & Ros

Helgens Ris & Ros

Ros1 Nu står vagnen på plats med tält och golv,
bara att komma dit på fredagar och packa in mat & dryck i
kylen så är det bara att vara sen.

Ros2 Så roligt att träffa många av de människor som man inte
träffar så ofta under året pga långa avstånd.

Ros3 Idag när vi åkte hem från Isaberg åkte vi in till Nordstan för
att träffa Kerstin & Anders som varit i Gbg över helgen för att fira 10-årig bröllopsdag.
De passar ni på att göra när vi är bortresta, skäms på er :-)
Skcikar en webkram eftersom jag inte vågade kramas på rikigt, rädd att smitta er!


Ros4 Har fått ovanligt mycket frisk luft under helgen, många och långa
promenader med vovven Sally under tiden andra "riggat" upp vagnarna!

Ris1 Regnet har öst ner hela helgen!!

Ris2 Igår kväll/em började jag må illa, fick sen skicka ut de som var hos
oss eftersom jag kände att jag måste krypa ner i sängen.
Vaken större delen av natten men inte förrän imorse kom det "sjuka" upp,
hmmmm, stod i skogen bakom vagnen och hulkade upp :-(


Ris3 Usch nu ikväll kom vi på att det ju faktiskt är första advent idag,
inte planerat någonting.
Adventsstake hade vi iallafall så första ljuset har vi tänt men jag hade
gärna planerat lite mer än så känner jag.

Resten av kvällen tillbringas i soffan vid tv:n, för att hämta nya krafter igen!
                                              


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej, men stackare - är du magsjuk igen? Krya på dig nu vännen! Vad tråkigt att bli dålig när ni var ute med husvagnen... panik...
Kram!

Postat av: Carina

Det var ris och ros det.
Fy för magsjuka :/
Hoppas du tar igen dig snabbt.
Kramis

2007-12-02 @ 22:07:47
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Mia

Usch då, hoppas du mår lite bättre nu??!

2007-12-03 @ 19:57:54
URL: http://matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback