Orolig sömn

Usch vad illa jag sovit i natt!
Vakande och såg att klockan var 9 vilket gjorde att jag nästan fick panik!
På med nattlinnet och rusade nerför trappan, när jag väl står
i köket tyckte jag det var ovanligt lugnt ute på gatan då jag tittar
på klockan igen som visar på 03.47!!
Neeej, jag hade sett fel i nyvakenhetens (kan man säga så?) tillstånd!
Släpade mig uppför trappan igen och kröp ner i sängen utan
att riktigt kunna somna om igen.
Kroppen fick väl en riktig chockstart och ville inte alls slappna av igen.
Låg länge och tittade på tv:n innan jag till slut somnade om igen.
Konstigt det blir när Stefan inte sover hemma.................
image702

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Ucsh vilket uppvaknande, men på något vis är det skönt endå när man upptäcker misstaget och kan krypa tillbaka till den varma goa sängen igen!
Jobbigt att inte kunna somna om direkt, jag har också märkt av vissa sömproblem nu när man blivit vuxen;))
/Kram och ha en fortsatt fin dag!

Postat av: Camilla

Usch vad jobbigt det där lät! :/ Hoppas du får sova lugnt i natt. Jag har sovit jättebra två nätter i rad nu och man blir en mycket lugnare och gladare människa då. :)
Kram!

2007-12-06 @ 15:35:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Sus i dus

Ja det lät ju inte så kul att först vakna och tro att man har sovit för länge och sedan när man då inser vad igentligen klockan är och gå i säng och ha svårt att somna om! Jag är väldigt lätt störd på morgonkvisten! Har så otroligt svårt att somna om...
/Sus

2007-12-06 @ 17:20:00
URL: http://sus68.blogg.se/
Postat av: Helen

Men usch så jobbigt förstår att det var svårt att somna om. Sover själv som en kratta så förstår dig. Ang "fräckisen" nu i efterhand så undrar jag om den inte var för...??
Ha de gott
Kram

2007-12-06 @ 19:05:36
URL: http://qristall.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback