Mitt förfall

Sista veckan har det varit med spänning jag tittat mig själv i spegeln
för att få se morgonens "frisyr", den ena värre än den andra.
Imorse kan jag tala om att det var värre än någonsinn, CHOCK!!
Om ni tänker er en kvinnlig Don King också 7 gånger värre,'det var
vad som mötte mig i spegeln imorse, nu får det vara nog!
Vet ni inte vem Don King är?........denne man!
image729
Amerikansk boxningspromotor som är känd för sin karakteristiska frisyr!

Imorgon fm tar jag bussen (hjälp) in till Gbg och fixar så
jag får ett utseende igen, idag kan jag tala om att jag saknar det.
Knappt jag vågar mig ut till postlådan som jag ser ut.
Återgår till King, hans hudfärg avundas jag verkligen när jag ser
min egen askgråa ansiktsfärg, mer lik än levande på nå´t sätt.
Får kanske köpa mig lite "färg" i ansiktet imorgon när jag är inne
i stora stan, på burk alltså......ni vet jag gillar ju genvägar till skönhet!
Duscha och platta ner håret lite så att jag åtminstonde kan hämta posten!

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Hehe....inget lolligt att känna sig så där;)
En sådan dag vill man snabbt hamna i stolen "Gör om mig"....
Don Kings frisyr gick inte av för hackor;))
Lycka till med nya frisyren!
Luciakram

Postat av: Anna

Hahahahahahaha!
Det är ju bara att kleta in fejset med underlagskräm! Eller brun utan sol!

Som jag har skrattat!

2007-12-13 @ 15:48:28
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Malin

Köp acos brun utan sol från apoteket! Finns både för ansikte o kropp!

2007-12-13 @ 15:50:55
Postat av: Mia

Haha! DET hade jag velat se!!! *S*

2007-12-13 @ 18:34:34
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: syrran

ja se till o fixa barret,innan jul så vi slipper att bli rädd varje morgon.har ju sett det där förr,och har det blivit värre så vet inte jag...

2007-12-13 @ 19:17:11
Postat av: Cissi

*fnissar* Jag skulle vilja se dig gå till brevlådan... I en sådan frisyr..
Hoppas du får tid hos frissan, det finns ingen skönare lyx än när man kommer därifrån. Då känner man sig (oftast) ursnygg!
Kramar

2007-12-13 @ 19:39:52
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Helena

Ha,ha platta till håret. Tänk om man hade det problemet. Här får man puffa och fluffa för att det inte ska vara platt :0)
Kram på dig.

2007-12-13 @ 20:09:49
URL: http://solgudinna.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback