Hemma igen

Nu är vi hemma på vår gata igen.
På kvällen blev Stefan lite piggare igen så vi kunde
komma iväg hem som vi ju planerade.
Jag själv har ännu inte blivit dålig så nu hoppas jag
att magbakterien inte alls vill vara hos mig.
Sen vi kom till vagnen i fredags em har det regnat oavbrutet.
Husvagnsliv är underbart till 95% av gångerna, regn står jag
också ut med mellan varven men inte vid jul/nyår, känns ju
bara så himla fel, ska ju falla vit ny snö då och inte regn.
Jesper ringde idag så vi kom överrens om att vi firar på varsitt håll.
Även om jag nu inte blir sjuk så kanske Stefan ännu smittar.
Vi myser till det här hemma själva istället, ska sätta ihop en
3-rätters meny imorgon bitti tänkte jag, vet iallafall att vi ska
använda  chokladfontänen till efterrätten :-)

image796
Bilden har jag lånat från webhallen.com

Kommentarer
Postat av: Helena

Det var ju skönt att ni är hemma igen.
Vi valde också mellan den guldfärgade och den vi tillslut tog en grågrön. Eller hette den mossgrå? Den byter färg efter vilket ljus som träffar den i alla fall.
Ha nu en trevlig nyårsafton.

Postat av: Malin

Javisst får du låna den!

2007-12-31 @ 01:24:34
Postat av: Malee/Britt-Marie

Gott Nytt År! Hoppas ni får en trevlig nyår trots sjukdomar och regn. Det verkar verkligen vara pisstrist väder hos er!

2007-12-31 @ 06:24:11
URL: http://gingmalee.resaithailand.se
Postat av: Tina

Gott Nytt År!!!
Hoppas verkligen att Stefan mår bättre och att du slipper den där eländiga kräksjukan, hade en liten släng av det innan jul och det räckte med en "släng"

Kram

2007-12-31 @ 10:14:20
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback