Efit och mensvärk

Usch vilken skitdag jag vaknat upp till idag,
eller Stefan väckte mig rättare sagt.
Annars brukar jag höra när hans mobil ringer men inte imorse.
Har såna mensvärkar som jag vill bara gräva ner mig i en stooor
grop och komma upp som gubben i lådan när det gått över igen.
Också är det ju efit idag, tro´t eller ej men jag fotar idag, jag som
annars brukar glömma bort det men idag är jag med!
Men jag anar att dagen inte lär bli speciellt aktiv som jag känner
mig just nu, stoppat i mig piller som inte verkar hjälpa så värst mycket!
Kan det vara ett tecken på att min mens börjar avta kanske, hoppas så!
image712

Kommentarer
Postat av: Think Twice

Inget vidare med mensvärk, jag har varit ganska förskonad från det, men förstått att många lider ut av det!
Tröttheten efter några dagar besväras jag mest av!
Du får ta dig en stor apelsingrogg, ja inte så farligt som det låter...
Jag brukar pressa 2-3 apelsiner och dricka...när jag känner mig lite dassig...tycker att det piggar upp en väldigt snabbt, hjälper kanske inte direkt mot värken...men lite vitaminer gör säkert bara gott i eländet.
/Kramkram

Postat av: ejmis

Hoppas du mår bättre nu.

2007-12-10 @ 17:50:16
URL: http://ejmis.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback