Antirynk

Med tanke på mitt förfall fortsätter jag på spåret förändring!
Har ju tid hos frissan idag inne i Gbg och när jag ändå är inne så tänkte jag
ta lite shoppingtid, passar på att handla det som ska inför julen så 
är det avklarat sen.
Även Stefan kommer in till stan sen för att shoppa julklappar,
tänkte sammanstråla för att äta en bit mat någonstanns innan vi  åker hem igen.
Tänker på det här med krämer som ska minska rynkor, någon som testat denna?
image728
Kanske skulle ta och önska sig dagkrämen i julklapp, känner nog ändå att jag
inte riktigt tror på sånt, när det kommer till kritan är det nog sunt leverne
som gäller ändå!
Skrattar varje gång jag ser reklamen, men herre guuud är det så jag låter
när jag pratar?
Enligt reklamen från tv som går just nu så är hon från Gävle tjejen på bilden :-)

Bilden är från Jabu´shes hemsida

Kommentarer
Postat av: Carina

Visst är hon från "Gevle" tjejen.
Har en kusin där som känner till henne och ska man tro J så är hon lite väl överdriven "antirynkdrottningen"

Postat av: Bittan

Min vän har provat "allt" även detta, hon blev väldigt röd och fnasig ,tålde inte produkten,det är väl iof personligt...
Själv andvänder jag Mary Key ,och efter ett år med deras hudvårdsprogram byter jag aldrig till nått annat..kanske dyrt,men väldigt drygt..så tänker man så är det prisvärt !Ha en fin dag! /Bittan

2007-12-14 @ 09:41:42
URL: http://himmelstorpet.blogg.se
Postat av: Tina

Testa nya superkrämen No 7 en bootox i krämformat. 295 kr för 30 ml o den ska göra underverk, folk köar för att få tag i den

Kram

2007-12-14 @ 11:19:28
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: ejmis

Jag har en kompis som prövat Jabu´she och höjer det till skyarna.

2007-12-14 @ 11:24:01
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Anna

Jag har som liksom inte förstått syftet med dom där rynkkrämerna. Ännu mindre dom här mascarerna som ger mer volym och förlänger ögonfransarna. Jag har en sån mascara nu, men mina ögonfransar är fortfarande lika korta och lika glesa. Inte blev dom någe längre och mer volymingare.

Jag tror såna där krämer är lurendrejerier.

Jag har inte testat någon än, men jag har ju inte fått några rynkor heller!

/KRAMEN

2007-12-14 @ 18:24:00
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Mia

Tänkte köpa den där nya, jag...No7...hjälper inte den då hjälper inget! Då finns det bara ett sätt kvar, att äta mer så att fettet fyller ut rynkorna! Jepp!!

2007-12-14 @ 19:05:45
URL: http://matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback