Tjejsnack v 34 Ålder

Ålder
  • Spelar åldern någon roll? När, varför?
    För min del gör det då inte det, spelar roll alltså.
    Har en man som är 8 år yngre än jag själv och umgås
    med folk i alla åldrar. Tänker inte alls på åldern på samma
    sätt som när man var yngre.
  • Har du önskat att du var yngre/äldre än du är någon gång? När, varför?
    Nää, de är bara att gilla läget!!
  • Har du ljugit om din ålder någon gång, varför, i vilket sammanhang?
    Ja det har jag, jag är född i december så jag var ju den som sist av alla
    kompisar fick komma in på krogen. Hade därför ett flaskt legg som hjälp....
  • Hur gammal vill du bli om du fick leva ett friskt liv? Motivera! 
    Ja får jag bara vara frisk kan jag nog tänka mig att bli 100 år, alla ggr!!
  • Vilken ålder i ditt liv så här långt, har varit den bästa? Motivera!
    Usch, detta var ju svårt.........kan inte komma på någon som är bättre
    än andra. Känner mig rätt nöjd nu faktiskt men det har jag ju gjort
    förr också.

http://mlilja.net/tjejsnack


 


Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback