Tjejsnack v 32 Gröna fingrar

  • Vad har du mest av; blomväxter eller gröna växter utan blommor,
    har du någon favorit?
    Inne har jag bara gröna växter, helst såna succulenter för de klarar
    sig utan vatten länge och är lättskötta.
  • Har du balkong, trädgård etc. där du odlar något själv, vad?
    Om inte, skulle du vilja odla, vad/varför inte?
    Har ju trädgård nu men har inte hunnit tänka så långt som till odlingar ännu.
  • Vilka växter tycker du är lätta/svåra att hålla levande?
    Hehe, i stort sätt alla utom succulenter tycker jag är svåra.
    Nu har vi ju hämtat hem flera stora utekrukor från Stefans mamma
    som jag undrar hur det ska gå med, ska göra mitt bästa så får
    vi se hur långt dte räcker.
  • När du köper växter till dina fönster, hur tänker du då?
    Praktiskt, inte för stora får de vara också ska de vara lättskötta.
  • Anser du att du har gröna fingrar? Varför/varför inte?
    Nää de kan jag inte påstå att jag har, tar ju livet av i stort sätt allt!
    Ändå kommer jag från en blomsterhandlarfamilj.
    Både mormor, mamma och syrrar har eller har haft egna butiker
    som även jag jobbat i en gång i tiden.

    http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback