Vilken skitnatt.....

......jag har haft inatt!
Stefan och jag gick till sängs vid 1-tiden inatt då jag var jättetrött.
Somnar nästan genast men vaknar vid 2.30 igen för att sen ligga vaken
resten av natten utan att lyckas somna om.
Så här är det, sista månaderna har jag med jämna mellanrum haft
några konstiga smärtor i ena foten, rätt vad det är så blir det som
elekriska stötar i högra foten som gör fruktansvärt ont när de kommer.
Som tur är så håller det inte på längre än 5-10 sekunder men de sekundrarna
är evighetslånga när de väl sätter till!
Nu har jag sista 3 dygnen haft så med jämna mellanrum, ca 5-10 ggr/dygn.
I natt har jag haft 2 ggr vilket jag inte haft förr, känner att detta oroar mig
alldeles för mycket så idag ska jag ringa till rådgivningen för att höra vidare
vad det kan vara som händer i foten.
För ett par månader sedan hade jag smärtorna lika ofta som nu,
sen har jag inte känt något på 3-4 månader, sen har det ökat mer och mer igen.
Så nu sitter jag här och undrar hur jag skall orka med den här dagen,
vi som har så mycket att göra här hemma.
Ska ju ner i källaren och stöka runt för att sen åka till Sävenäs
återvinningscentralen och kasta grejer.
Får väl i värsta fall ta en liiiiten
tupplur mitt på dagen för att rädda dagen.
Börjar känna kurr i magen, dax att äta lite frukost, efter det ska jag ringa
till sjukvårdsupplysningen för att höra vad de säger.
Känner olust inför detta men jag SKA ta mig i kragen och ringa, 
skulle gjorts för  länge sen men som så mycket annat har jag skjutit på det.

Banan, turkisk yogurt, gi bröd och ägg väntar...........

Kommentarer
Postat av: Pia, uppe i det blå

Såna knepiga smärtor ska man inte dras med, bäst att kolla upp. Och visst ska du unna dig en tupplur. Det gör gott att snusa en stund mitt på dagen.

Kramis..

Postat av: KvinnaFruMamma

Fy vad jobbigt med återkommande smärtor.
Sömn är bra mot det mesta så tar du en välbehövd tupplur.

Angående din trötthet kan faktiskt husköpet spelar in. Vid de flesta stora förändringar så spänner man sig, oroa sig och längtar. Det kan oxå vara kroppens sätt att säga att du ska ta det lite lugnare. Hoppas du snart bli piggare.

Ha en trevlig lördagskväll!
kram

2007-04-21 @ 18:21:59
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Micke

Tokigt värre du!
Hoppas du får nån vetskap på vad det är frågan om. Ja, utan riktig sömn blir man helknäpp *vet sen tidigare*

2007-04-21 @ 21:24:29
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback