Ullaredsträffen med husvagnsforum

Oj så länge sedan jag skrev i bloggen, inte sen i torsdags....förutom tjejsnack igår!
Tänkte att  jag skulle lägga ut några bilder från när vi badade i tunnan på
lördagskvällen, så mysigt det var att ligga där och gôtta sig! 40 gradigt vatten
i tunnan och ca 12 i luften, tänk när det är minus i luften och krypa ner där, mys!
Vi hyrde grillkåtan och 1 badtunna samtidigt på lördagskvällen, men av ca
40 pers så var vi bara 8 som badade!

tunna2
Lägg märke till det flytande "barbordet", ser inte så mycket ut där men
ett tar hade vi jordgubbar och physallis där också som vi mumsade på!
tunna3
Carina & Stefan....................visst sjutton har han handen på mitt lår???
tunna5
Anders, Kerstin och Patrik myser..................
1
Patrik, Sebbe, Erik och jag!
Hela bad/grillområdet är otroligt fint och välordnat, populärt så vill man
ha det gott här bör man boka i god tid fick vi höra från personalen.
Till nästa år bygger de ut ännu ett trädäck med ytterligare 3 tunnor
eftersom efterfrågan är stor.
tunna
Inga sura miner här inte, vad jag skrattar så gott åt minns jag däremot inte!!
kåtan
Så här ser grillkåtan ut, rymmer ca 25-30 pers.
Renfällar runt om på alla bänkar med en stor grill i mitten där vi lade
på både det ena och det andra i matväg, gott var det vill jag lova.
Vi åkte hemifrån redan på torsdag kväll, sent kom vi iväg.
Syrrans dotter Malin kom ner då för att sova här och sen ta sig vidare
till Oslo, hann träffa henne några timmar innan vi lämnade henne hemma hos oss!
Kom fram vid 12 slaget då vi parkerade och somnade genast.
Vaknade tidigt på morgonen av biljud överallt, vi hade stannat precis
vid infarten til Gekås lagerlokal, suck, vilket liv, alla dessa långtradare
som skulle in dit på morgonen. Checkade sen in på campingen för att
äta frukost innan vi tog oss till butikerna.
In till Gekås var det ingen kö när vi kom på fredag fm, men väl inne så var
det trångt som sjutton vill jag lova. Blev inte speciellt mycket handlat,
fick nästan panik med alla galna människor som "stångade" sig fram därinne.
Istället åkte vi tillbaka till campingen för att ta emot alla deltagare som kom
en efter en framåt eftermiddagen, så skitkul vi har haft.
På fredagskvällen lyckades vi samla oss allesammans för en liten
kortare presentation för varandra. Många hade aldrig träffats innan,
alltid kul att veta vilka som döljer sig bakom "nicket", kul att se
ett ansikte till det man annars bara läser på nätet.
En träff där ordnar jag gärna igen, ett glatt, gôtt gäng som bjuder på sig själva!
Ser redan fram emot nästa träff som förmodligen jag också fixar,
den blir isåfall på Isaberg i vinter redan!!

En liten påminnelse bara, idag är det precis 2 månader kvar till  ,
just det, julen menar jag!


Kommentarer
Postat av: Mie*, Absolut Guldkant

Åh vad mysigt det ser ut! Och så en livboj som barbord, helt lysande!

Postat av: Nettan

Det ser verkligen kanonmysigt ut! Men jag tror inte att det blir badtunna för våran del, roligare om man är flera då. Tyvärr tror jag att det blir lika mycket folk när vi är där mån-tis eftersom det är höstlov!Men men, jag är väl medveten om det, värre blir det nog att få maken att gå där inne... Det kommer bli en hel del shopping på Netonnet oxå så liite glad lär han väl bli:)

Ha det gott så länge!
Kramisar

2006-10-24 @ 20:34:50
URL: http://www.nettiz.se
Postat av: Malin

Nej i lördags satt jag ju på buss o tåg hela dagen/kvällen :/ Så vi tog igen det i söndags :)

2006-10-24 @ 21:56:50
Postat av: Pialill

Det ser verkligen mysigt ut..och det låter som en lyckad träff.
2 månader till julafton? Usch då....eller, jag menar vad bra. Efter jul och nyår och lite till, så kommer ju våren och sommaren som jag längtar efter.
Kramkram.

2006-10-24 @ 22:52:23
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Nettan

Glömde ju en sak förra gången jag var här ju...Gick in och kikade på sidan du hade länkat till, om dom där tavlorna *wow* säger jag bara... Vill haaaaaaaaa!!!Dom var ju bara sååå himla snygga!Vi kanske skulle börja spela tipset ihop du å jag så kanske vi kan köpa varsin så småning om :).
I sommar hoppas hoppas jag att vi kan bestämma möte någon helg, någonstans i vårat fina land, skulle inte det vara kul????? Längtar så efter att få träffa dig, min underbara nätvän!
Jo, en sak till: Kan du något om Fröbel pedagogiken??????
Nu ska jag natta kudden eller hur det är :)
Natti kramar kommer här från spöregniga stockholm

2006-10-24 @ 22:57:20
URL: http://www.nettiz.se
Postat av: Tina

Wow ser ju superhärligt ut!! Hade nog varit kul o testa.
Usch då är det 2 mån kvar till jul? Väljer att inte tänka på det för jag kommer inte iväg år.
Kram

2006-10-25 @ 09:55:19
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: leila

hej, han hade handen på ditt lår :):):) men jag vill också vara med i badet. fy bubblan vad jag blir avundsjuk. Det såg så himla mysigt ut.
Man behöver lite kul i vardagen. Jättebra att det blev en lyckad träff. nu måste jag kissa hunden, stackarn, han får vänta medans jag läser ikapp allas bloggar, kramisar på dig leila

2006-10-25 @ 10:57:42
URL: http://ladyley.se
Postat av: Monica

Ja men visst har han handen på ditt lår *s*

Ni ser ut att ha det riktigt mysig i karet. Ja, jag har förstått att det närmar sig Jul - på maxi bad de om ursäkt över röran...de håller på att plocka fram julprylarna!!

Ha det gott // kram

2006-10-25 @ 17:39:51
URL: http://mjsson.com
Postat av: Micke

Läckert sådana där tillställningar.. i tunnan alltså. Länge sen man var på en sådan själv nu. Hockeyn då.. Brynäs började bäst, Modo tog över och på slutet var det nog rättvist med oavgjort.

2006-10-26 @ 22:07:57
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback