Tjejsnack v 42 Böcker

Böcker

 

Gillar du att läsa böcker?
Jag älskar böcker! Men kan inte alls läsa om jag känner mig stressad av olika orsaker.
Behöver lugn och ro för att kunna läsa!

Hur många böcker läser du per år?
Oj, det är väldigt olika, gissar på ca 8-10 stycken.

Vad för sorts böcker läser du helst?
Thrillers utan tvekan, ju blodigare ju bättre!  

Favoritförfattare?
Mankell utan tvekan, älskar hans böcker!
Också har jag en ny svensk författarinna som jag gillar, Camilla Läckberg!

Bästa boken du läst?
Måste svara 2 böcker då jag inte kan välja ut en av dem, lika bra bägge två!
Vinnaren av David Baldacci
Danslärarens Återkomst av Henning Mankell

http://www.missbeccis.se/


Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback