Tjejsnack v 41 Fotografering

Fotografering

  • Hur mycket fotograferar du?
    Fotar rätt mycket, det blir mer och mer iallafall!
    Ett och annat kort till blogg, EFIT m.m.
    Också såklart helt vanliga foton också.
  • Vad för sorts motiv fotograferar du helst?
    Allt mellan himmel och jord, har inget favoritmotiv jag kan säga.
  • Vad har du för kamera?
    En digital, Olympus.
  • Brukar du framkalla dina digitalbilder?
    Nää det har jag aldrig gjort.
  • Hur ser den bästa bilden du någonsin tagit ut?
    Oj så svårt, inte har jag någon sån "bästabild" inte!
    Men jag gillar denna, fotad i Hjo nu i somras, I love Hjo :-)

bästa


http://www.missbeccis.se/


Kommentarer
Postat av: Micke

Härligt foto :)
Fast det ser lite öde ut där..

Postat av: leila

Hej, vilka läckra små hus eller vad det är för nåt. Är det badhytter? Och var ligger det dära Hjo då? Tänk så dålig jag är på platser. hm. Nu ska jag läsa ikapp lite och se vad jag missat. kram kram leila

2006-10-09 @ 21:07:28
URL: http://ladyley.se
Postat av: Malin

Hehe ja kanske de :) Men vill helst inte vara i Gävle. Vi har funderat på att åka till London eller Paris för Ryanair säljer ju resor för 1 kr nu, plus flygskatt på 217 kr :)

2006-10-10 @ 19:00:47

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback