TGIF

Thanks God It´s friday!!
Ännu en tuff vecka börjar närma sig slutet, äntligen fredag igen!
Idag hämtar Stefan mig på jobbet för att sen åka upp till Älvängen och campa!?!
Jo vi ska faktiskt göra det, hemma hos Göran & Helen på deras tomt.
Det är ju där uppe vi har vagnen ståendes när vi inte använder den,
står inne på Stefans jobb där uppe.
Vi är bjuden hem till dem så då sover vi i vagnen över natten tänkte vi.
Sen imorgon "kör" vi den till Stefans jobb igen för att göra någon slags lackbehandling
som tydligen ska vara kanonbra.
Sebbe & Aron kommer dit på lördag med sin vagn också för att göra samma
behandling, ska sen stå i ett visst antal timmar och torka innan man kan börja
gnida på det igen, så som det verkar nu så campar vi inomhus på Stefans jobb på lördag!
Så helknasigt det låter, inte bara låter för det är det också, sova i en husvagn inomhus :-)
Men vi får göra bästa möjliga av det hela, får försöka göra det så mysigt som det bara går
efter de resurser man har, t ex stänga in sig och spela något spel, kort eller bara
kanske titta på tv:n som man annars gör hemma en vanlig lördagskväll!
Nu ska jag ta mig en titt i Göteborgsposten, rasten tar slut alldeles för fort!

Kommentarer
Postat av: Micke

Haha.. gör nu inget inne i husvagnen där den står inne som inte jag skulle gjort ;)

Jaa, nu är det fredag ja! - och enda planerat i helgen är hockey i morgon kl 15 (tror jag, kan va 16 med).

Det gick ju för Brynäs som det gick för Modo... upp som en sol och ner som en pannkaka! Men i morgon är det Skellefteå som får dyngstryk i Arenan! Synd bara inte Wernblom kan spela.. inget tyder då på det.

Jaaa, inga hyss i husvagnen nu! *s*

Postat av: Pialill

Sova i husvagn inomhus? Det har jag aldrig testat. ;-)
Hoppas ni får det gott och att det inte känns alltför knasigt, hihi. Trevlig helg och kram.

2006-10-07 @ 11:01:49
URL: http://pialill.se/piablogg/
Postat av: Tina

Hahaha.....ja det är ju oxå ett sätt att campa *asg* Huvudsaken är att ni har det bra!!!
Kram

2006-10-07 @ 11:42:43
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: leila

Hej, men vilket äventyr. Sova i husvagn inne. Men jag kan tänka mig att det känns konstigt. Skriv o tala om hur det var, kramisar leila

2006-10-08 @ 17:58:37
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback