Tjejsnack v 47 Barndom

Barndom

· Hur såg du ut när du var liten? (Lägg gärna in foto)
HIttar inget foto alls när jag letar, alla är nog kvar hos mamma i Gävle.

· Vad var din favorit lek/leksak?
Barbiedockor, älskade verkligen dessa dockor.

· Vem var din/dina bästa kompis/kompisar?
När vi var riktigt liten var det nog Lotta, syster min. Sen var det Lena min kompis
som bor uppe i Gävle och som jag fortfarande har som god vän.

· Berätta om nåt speciellt barndomsbus eller barndomsminne du gjorde som liten!
Okey, Lena, jag, Syrran och Inger ringde runt till okända och påstod
att vi ringde från frälsningsarmen för att vi ville sjunga för dem!
Vilken sång vi sjöng, pärleporten med stooor inlevelse! :-)

· Hur mycket vägde du och hur lång var du när du föddes?
Fick ringa till mamma för att fråga, vägde 3540 g och var 52 cm lång!!


http://www.missbeccis.se/

Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, det barndomsbuset är ni säkert förlåtna för - Pärleporten *s* Kan nästan höra hur ni har fnissat.
Kram


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback