Lista

Lånade den här listan från Pialill eftersom jag har/hade bloggtorka!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Bra men trött

Favoritgodis: Numera äter jag ju sällan sånt, men mörk choklad e gott

Nåt jag absolut inte äter: Fiskbullar, där går gränsen

Kläder just nu: Nattlinne

Musik just nu: Ingen

Va sa du senast: Undrar om de (polisen)  tagit Juha?, till Stefan

Sommarplaner: Kroatien

Fisk eller badkruka: Fisk

Längd och vikt: 171 ca ca 68 kg


Hur många kuddar: 4, 2 var

Tror du på mirakel: Tveksamt

Bio eller promenad: Gillar båda delarna

Favoritväder: Det som stämmer med årstiden

Det här är jag bra på: Åh gud så svårt, borde nå´n annan tala om istället

Bästa bok: Danslärarens återkomst en Mankell bok

Tre saker att ta med på en öde ö: Fiskegrejer, mat och världens tjockaste bok

Morgon eller nattmänniska: Numera morgonmänniska

Spara eller slösa: Både och

Vad är viktigast för dig: Nära & Kära

Bästa film: Alla Beckfilmer

Hur är din drömkille: Som Stefan 


Finns det liv på andra planeter: Njaaaa, tror inte det


Kommer du ihåg den första kärleken: Ja


Älskar du honom fortfarande? Nää


Har du några homosexuella vänner: Ja många!


Trogen för alltid: Jepp, har jag allt tänkt vara!


Ser du dig själv som tolerant mot andra: Vissa gånger ja men andra gånger nej, beror på....


Ser du på kärleken som ett misstag: Nej verkligen inte


Hur många barn vill du ha: Har inte några och det lär heller inte bli


Är du kittlig: Ja


Snarkar du: Nää


Stjärntecken: Stenbock


Rädd för insekter: Bara för myggorna i Thailand, de gillar mig helskarpt


Äckligaste djuret: Mördarsniglar


Chips, morötter eller godis: Minimorötter


Pizza eller hamburgare:------------ Inget alls.


Skriver du dagbok: Ja, min blogg


Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Har redan en tatuering, räcker gott med den


Stökigt eller välstädat: Ganska välstädat


Gungar du på stolen: Nää


Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Aldrig i livet!!

Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster


Hur många syskon har du: 1 yngre syster, Lotta


Vad är du mest rädd för: Mördarsniglar


Kommentarer
Postat av: Pialill

Kul att du tog listan. Roligt att läa andras svar.
Jaså, du äter inte fiskbullar. Det gör jag. ;-)
Oops. Lost har börjat igen efter pausen.

Kramkram.

Postat av: Malin

Nej jag va ju aldrig dit, somnade på dan o sen när jag vakna va de lite sent. Men känns som att de inte spelar nån roll nu när jag åker hem om 13 dagar :)

2006-11-29 @ 22:34:13
Postat av: leila

hej, jag har också tänkt att sno listan :) eller låna då jag med har bloggtorka, tror jag ska göra det, kul att läsa lite om er , kram leila

2006-11-29 @ 23:29:24
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback