Denna annons.....

.......såg jag i Göteborgsposten idag!!??!?
Visste ni att man kan beställa alkohol på det viset?
Har hört talas om det men jag trodde då inte att de annonserade i dagspressen!

Hur som helst så är det billigt, kolla här om du är nyfiken!
sprit

Också bara måste jag tala om att jag köpt nya skidbrallor idag, inget speciellt
med det men jag kan tala om att det var länge sedan jag köpte byxor
i centilong storlek! Jag köpte 170 cl, trodde knappt att det var sant att
jag kunde ha dem!
Såg dem på barnavdelningen och fastande direkt för dem, tänkte först
inte prova dem men tänk att de passade!
Nu är det bara att vänta på vintern, om den behagar komma alltså!
Regnet står just nu som spön i backen och har så gjort i evigheter
känns det som, vattenståndet bara stiger och stiger här runtom  Gbg.
byxor

Nu ska jag ta och röja av inför helgen, en helg som vi ska tillbringa hemma
i stan faktiskt. Stefan ska på herrmiddag på lördag och jag ska bara
vara hemma och pyssla om mig själv tänkte jag.
Också lär det bli en sväng ner till källaren för att kolla vad jag har
för adventsljusstakar och sånt, minns aldrig från år till år vad vi har.
Ska ju plockas fram både till hemmet och till det "rullande hemmet"
som vi ställer upp till nästa helg i
Isaberg .


Kommentarer
Postat av: Monica

Jo jag vet att man kan men har aldrig gjort det. Vet några som köper sina cigg på det sättet å det funkar bra.

Bara att hoppas det blir snö i Isaberg så du får ut å mannekänga i dina nya skidbrallor då.

Kram

Postat av: leila

hej, skojar du, kan du ha 170cl , då måste du vara smärt. Det är vad min son har och han är smal. Visst är det kul när man märker att man kan ha kläder man inte trodde man kunde ha. Jag är inte där nu men jag har varit. hm, kan man köpa sprit via vebben, får man det? måste kolla länken, jag har försökt lägga in dig i feedreader så jag ska se när du uppdaterar men får till svar att det hittas ingen rss adress, känner du till det eller gör jag fel när jag ska lägga till dig, vet du om någon annan har lagt till dig, jag får fråga monika, ha det så bra, kramis leila

2006-11-23 @ 23:21:01
URL: http://ladyley.se
Postat av: Pialill

Japp, det visste jag. ;-)
170 cl? Smal som en vidja med andra ord. Kan man inte säga om mig, precis. Kul iallafall. Hoppas det blir snö nu, så du kan ut och tumla runt i snön.
Kram..och ha det bra.

2006-11-23 @ 23:44:09
URL: http://pialill.se/piablogg/
Postat av: Tina

Ojdå det kan ju inte jag ha längre. Fast det är jag lite glad för eftersom jag så länge fick köpa "barnkläder" minns än idag när jag köpte det första paret långyxor i st 34 och de passade då var lyckan stor jag vara 30 år då :)
Jomenvisst kan man köpa sprit på nätet köper alltid cigg så men sprit dricker ju inte jag men det finns en avd. för det oxå på samma ställe.
Kram

2006-11-24 @ 12:11:30
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Malin

Njaa alltså, jag fick för lite betlat från restaurang jobbet.. två timmar istället för sex timmar.. känns lite surt. men jag har mailat han om de..

2006-11-24 @ 20:02:23
Postat av: Anna

Så dumt! Här jag har hur många gånger
som helst typ vart inne på din sida och
letat febrillt efter en gästbok. Och inte
har jag hittat tillbaka till din blogg heller :(
Förrän nu då rå. :D

Hoppas du också får en trevlig kväll och helg!

/kram Anna

2006-11-24 @ 20:48:12
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Nettan

Ojojoj, vet nog inte om jag skulle komma i ett par 170 byxor, kanske kanske... Men dom var jätte fina! Det är väl inte nu i helgen man skall ta fram julstakarna vá??? Känns som om jag har missat något i så fall. Kramisar Nettan

2006-11-24 @ 23:39:32
URL: http://www.nettiz.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback