Tjejsnack v51 Jul

Jul
· Vem firar du jul med?
Stefan, syrran+pojkvän, mamma+pojkvän+Malin som e syrrans dotter

· Vad önskar du dig i julklapp?
Inget speciellt, vi köper inte julklappar till varandra längre

· Tror du på tomten?
Hehe, näää, länge sen jag gjorde det!

· Hur ser din julafton ut hemma hos dig/i din familj?
Malin och jag fixar med maten medans övriga jobbar, sen upp till mormor en sväng
för att hälsa på innan vi till sist sätter oss ner hemma hos syrran och äter tillsammans!

· Brukar du julbaka? Om ja, vad?
Nej det gör jag inte, har inte en massa såna saker för mig längre.
Gjorde mer så förr, numera är vi ju aldrig hemma längre över julen sen jag
flyttade ner till Gbg, alltid någon man ska hälsa på eftersom det är någon extra ledig dag!


http://www.missbeccis.se/

Kommentarer
Postat av: Pia lotta

Nej det där kakebaket får vara.. förut bakade jag en massa juliga kakor, men har bara bakat gott julvetebröd i år. Mamma står för mandelmusslorna och det får räcka.
Vi firar här både fredag och söndag med ungarna.. ska upp till stan idag.. känner då verkligen inte för det.. huvudvärk o ont i hela lilla mej.
Kram

Postat av: leila

Hej, så klart ska du tro på tomten :) jag ska skicka han vidare till dig efter han varit här så ser du att han finns :) kramis leila

2006-12-18 @ 11:23:15
URL: http://ladyley.se
Postat av: Chrissie

Blir inte mycket bakande här heller.. däremot tycker jag att det är roligt att göra julgodis! Skönt att julafton är på en söndag i år, så man hinner varva ner och få en ledig dag innan. Kram Chrissie

2006-12-18 @ 19:50:52
URL: http://chrissie.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback