Hualigen....

......., detta är då inte klokt!
Hur många år i rad man kan göra samma tabbe, jag fyller 45 år
på juldagen och har ännu inte lärt mig att man inte ska ut och
handla klappar i julveckan!
På stan igår och i Allum idag, äntligen färdigt!
Igår när jag kom hem efter 5 timmars irrande runt runt var
jag helt mör i hela kroppen.
Nästa år när jag fyller 46 har jag nog lärt mig, tror jag........
Just nu håller Stefan på att slå in julklappar/presenter till
mig inne i köket, jag är alltså utvisad ett tag.
Kanske inte pga mängden utan mest för att han inte är
proffs på något vis när det gäller den sysslan.
Måste berätta om när jag var liten, var proffs på att tjyvöppna
alla klappar innan, satte tillbaka snöre/tejp så tjusigt så efteråt,
ingen kunde se att jag varit där och tittat innan.
Men trist var det ju, visste ju när vi väl satt där på kvällen och
skulle öppna paketen. Eftersom Lotta (syrran) och jag alltid fick
lika paket så visste jag ju även vad hon skulle få!
Så på julaftonen när det väl var dax att öppna fick vi sitta med ryggarna
mot varandra för att inte se vad respektive öppnade för paket.
För min del spelade det ju ingen roll, visste ju redan innehållet så.
Hehe, Stefan frågade mig idag och jag tjyvtittat i kassarna men det
kunde jag då ärligt svara nej på, även om det frestade, barnsligt
löjligt, jag vet men så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej hopp! Duuuu, jag är PRECIS lika dan! Gjorde oxå så när jag var mindre och visste vad jag skulle få.Älskar fortfarande att sitta vid granen hemma hos mamma och klämma och känna på paketen innan det är dax att öppna dem, och jag är ändå 36 år nu!!!! Kramar i massor!

Postat av: Monica

Jag har redan fyllt 46 å inte lärt mig!! I morron ska jag irra runt på stan och leta Julklappar - inget jag ser fram emot. Tjyvöppnat Julklappar som lite är du inte ensam om *ler*

Kram

2006-12-21 @ 08:51:02
URL: http://mjsson.com
Postat av: Anna

Åh, va roligt att läsa att någon stor
människa är likasinnad som jag när det
gäller julklappar! Åh, att gå och lukta,
att gå och skaka, att gå och dra i något
snöre. Jag däremot tjyvöppnar inte mina
paket! Skämmes Carina! Däremot har jag
svårt att hålla mig vad jag ska ge åt folk :D
Men i år (iaf än så länge) har det gått
riktigt bra....

KRAMELIKRAM

2006-12-21 @ 09:41:57
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Tina

Fuling, så får man väl inte göra!! Öppna paket i förväg har jag aaallllddrrriiig gjort!!! :)
Kram

2006-12-21 @ 10:38:50
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback