Dumma dumma......

........dumma jag!!
Det som inte får hända har nu hänt!
Nää jorden har inte gått under, jag har inte fått sparken
från jobbet och jag har inte blivit gravid
Men min kamera är kvar i husvagnen och dit kommer
vi inte förrän onsdag/torsdag efter jul någon gång!!
Men de är väl inte farligt tänker ni nu, men faktum är att
utan kameran känner jag mig naken , tom och frustrerad!
Bara därför så har jag idag sett flera grejer som jag hade
velat fotat, frostiga spindelnät t ex!!
En hel julhelg utan kamera , hur konstigt som helst.
Jag gillar ju att dokumentera och spara mina kort i alla olika
album jag sparar dem i på datorn!
Vet ju precis var den ligger, på skohyllan precis innanför
dörren där jag lade den på fredag kväll när vi kom fram till Isaberg.
Där ligger den säkert men för mig känns det trist och jäkligt
retsamt att det blev så, kan heller inte skylla på någon annan
än mig själv heller!!
Så Syrran, Malin och ni andra där uppe i Gävle,
bara så ni vet, jag kommer naken!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Aha, va trökigt med kameran!
Nej de skulle inte va nå killar med, bara vi tjejer :)

2006-12-18 @ 20:33:43
Postat av: Micke

Ajajadå! - Vet ju hur jag känner mig utan min med.
Jag är försiktig.. jag har kört 4 hjuling sen pappa köpte den förra -89 så det har säkert blivit över 100mil för mig på den :)

Jaaaaa.. hockeytajm!
Modo-Malmö i morrn.. och kan väl bara sluta på ett sätt! .. hoppas jag ;)

Postat av: Anonym

Men gumman dååååå...och nu inför julen å allt! Skulle nog bli tokig om det hände mig, tur att jag nu för tiden äger TVÅ stycken. Skall ta med mig den ena i morgon på avslutningen i skolan har jag tänkt, så jag hoppas verkligen att jag inte glömmer den.Äh, går och lägger den i väskan på en gång istället. Gonatt och kram på dig. P.S Jonathan bara ÄLSKAR jul filmen jag fick från dig *hahaha*

2006-12-18 @ 21:33:18
Postat av: Pialill

Äsch då, det var illa nog..att glömma kameran. Det händer att jag förbannar mig själv när jag glömt den..Ser så mycket fint att fota och så är den inte med. Fotade idag, men alla bilder blev kassa. Kanske beror på att den var seg av kylan. :-|
Kram och ha det bra.

2006-12-18 @ 23:09:34
URL: http://www.pialill.se/piablogg/
Postat av: Anna

Stackare! Jag vet hur det är att
vara utan kamera! Vill du jag ska
skicka ner min "thomas"? Du får gärna
låna honom om du vill... Jag har ju
en till. Nu ska jag lägga mig igen.

Kram och puss

2006-12-19 @ 14:00:54
URL: http://www.annalundberg.se
Postat av: Pia lotta Själv

Sådana grodor gör jag jämt. Glömmer för det mesta kameran då det är något på G. Det var ju osis nu precis till Julen för dej, den kommer ju inte tillbaka.
Önska dej en ny vet ja.. det kan välan aldrig va fel att ha dubbelett omelett :-))
Viska ljuva små ord i makens öra ska du se det går hela vägen.
Kram på dej o ha de fint med eller utan "bildbevisaren".

2006-12-19 @ 23:30:06
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Chrissie

Tråkigt med kameran, det är ju alltid roligt att ha lite bilder som minne från julen och alla helgerna. Kanske kan vara en idé att köpa en engångskamera? Jag har själv aldrig använt någon, så jag vet inte hur bra kvalitet det blir på bilderna dock. Ha en fin onsdag, kram Chrissie

2006-12-20 @ 09:57:12
URL: http://chrissie.blogg.se
Postat av: Monica

Huuuu så trist att fira Julen naken!

Kram

2006-12-21 @ 08:39:58
URL: http://mjsson.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback