Lite om mycket.......

Jo men visst får vi "låna" vår husbil några dagar, perfekt! 
Hämtas imorgon kl 17 och ska sen packas full med
div grejer som vi haft på vind och i källare.
Åker mot Gbg imorgon kväll redan och stannar efter vägen och sover.

Jag hade bokat ca 10 visningar av lägenheter till veckan och hälften av
dem är redan sålda innan visningarna ens har börjat, blir tufft detta.
Vi som inte finns på plats har ju inte en chans att hinna med i svängarna.
Men vi har några kvar som vi är intresserade av,
tyvärr inte så många som vi hade hoppats på alltså.
Men vem vet, en av dessa som är kvar kan vara den rätta :)

Tog nya ELLE INTERIÖR och en filt  med mig ner till gräsmattan idag,
bläddrade en liten stund men hade inte riktigt ro att bara ligga.
Istället har jag burit ner en massa grejer från vinden till husbilen.



Helgen är över för den här gången.
Till skillnad mot förra helgen var denna allt annat än lugn.
I fredags lagade Malin pestolax ute i Bomhus hos mamma och Christer
som vi njöt av tillsammans med gott vin, hann med lite yatzy också.
Lördagen tillbringades ute på div restauranger här i Gävle med goa vänner.
Kom hem mitt i natta och Stefan skulle ta av sig skorna så händer det
som inte alls får hända just nu, ryggen "gick sönder" igen!
Nu hoppas vi att gårdagens besök hos kiropraktorn ska göra susen.
Börjar bli lite väl ofta vi får besöka honom nu känns det som.
Stefan har oflyt just nu, först lunginflammationen också nu detta :(


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Härligt att ni får "låna" er egna husbil,

fattades bara...

Bland de lägenheter som finsn kvar att kolla

kanske just ert drömboende finns!!



Illa med ryggen, hoppas det rätat till sig!



Kram ;-)

Postat av: Mia

Nu är det dags för lite "glida på en räkmacka" för er, känner jag...Å vet du vad, jag tror det kommer! Håller tummen igen, jag... L

2011-05-09 @ 19:01:18
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, nu håller jag alla tummar för att det löst sig med lägenhet för er. När flyttar ni? Hoppas att vi hinner ses före.

Krya på Stefan nu!

Kram!

2011-05-09 @ 19:33:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Kristina

Vad skönt att ni kan ta husbilen men stackars Stefan. Hoppas det blir bra med hans rygg. Håller alla tummar för att ni hittar en bra lägenhet. Kram Kristina

2011-05-09 @ 20:10:16
Postat av: Marie-Louise

Vad bar att ni kan ta husbilen lite tidigare. Jag håller tummarna för att ni hinner med några visningar och att ni även ska hinna lägga något/några bud innan allt redan är över...Jag håller tummarna för att det snart löser sig med boende för er. Annars får ni kanske bo i husbil ett tag och leka att ni är på semester ;) Kram

2011-05-09 @ 20:48:33
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Linda/Candygirl

Perfekt med premiär av husbilen ju... håller tummarna för lyckade visningar. Och att ryggen ska bli bättre.

2011-05-09 @ 21:23:02
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Helena

Usch vad trist med Stefans rygg!!!Hoppas det löste/löser sig med ett besök och kiropraktor..Förstår att du inte har ro att ligga i parken..Jag har själv en förmåga att stressa upp mig när saker och ting inte är fixat..Lycka till nu med letandet..håller tummarna..kram ps vi var också på massor med ställen i lördags, var ni på harrys eller cc?

2011-05-09 @ 21:28:28
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback