Klonade mäklare

Som jag skrev i inlägget under så har vi ju träffat massor av mäklare.
Jag tror banne mig att alla Göteborgs mäklare är klonade!

Killar: ca 35 år, backslick, pepparkaksbruna, vältrimmade och
naturligtvis senaste snittet på kostym, skjorta och skor, spetsiga skor!

Tjejer: ca 30 år, långt blont hår, även de vältrimmade och
iklädda dräkter/kostymer och high heals till såklart.


(googlad bild)

Över lag väldigt tillmötesgående trots att de inte alls
behöver lägga en massa jobb på att sälja lägenheterna.
Alltför många av dem säljs ju så som våran, före visningarna!

 Nämner du att du ska se på någon annan lägehet än just deras kan
du vara 100% säker på att få höra något negativt om det området då.
Kan vara allt från svårt med p-platser till mycket trafik!

Nu hoppas jag att det dröjer länge innan vi behöver hålla
på med lägenhetsletande och påfrestande budgivningar!

Jag är otroligt nöjd att inte behöva leta som en galning längre,
även om det i morse gick av bara farten att jag checkade av hemnet :)


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

ler

Så sant så sant... de ÄR klonade!

MÅSTE bara vara det ;-)

Postat av: Mia

Hahaha, ja så är det nog ;-))

Har du skaffat en ny morronrutin, tro... L

2011-05-16 @ 19:04:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Cia

Så glad att du får lugna ner dig igen och du låter väldigt nöjd ;-)

2011-05-16 @ 22:46:24
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback