Långhelgen

Men vilken långtripp vi varit ute på, ja både i tid och avstånd.
Åkte ner mot Skåne i tisdags och sen vände vi hemåt i lördags
igen med två övernattningar på hemresan, i Hjo och i Läppe!
Kom hem till Gävle igår em så vi har nästan varit på rull en vecka.

Härligt har vi haft det, fint väder hela tiden om än inte
supervarmt nere i Skåne under de dagar vi var där nere.
Läst, ätit gott och mest bara tagit livet med ro är vad vi ägnat oss åt.
Ja förutom flygningen då såklart, allt annat än rogivande!

Otroligt skönt att ta det lugnt på vägen hem, stanna där vi ville bara.
Hjo är alltid ett säkert kort, hur mysigt som helst i den lilla staden.

En hel del bilåkande såklart, men jag gillar det!
I alla fall om jag lyckas hålla mig vaken,
finns alltid något spännande att titta på efter vägarna.



Idag har vi på tok för varmt för att jag ska trivas, över 30 grader!
Att flyttstöka i den hettan är inte avundsvärt, tro mig!
Just nu hoppas jag att det blir en urladdning, regn och åska som rensar!

Dusch innan köparna från Sundsvall kommer och hämtar
köksön som jag haft utannonserad på blocket.
Sen till IKEA för att köpa fler flyttkartonger och div
annat vi behöver till flytten, en klädställning bl a!


Kommentarer
Postat av: Freedomtravel

Vilken långresa ni varit ute på! Vi var faktiskt också i Läppe under långhelgen, på Hjälmaregården

;)

Postat av: Linda/Candygirl

Nä städa i värmen är booooring. Men värmen gillar jag.. vi har bara 23 tror jag... :-)

2011-06-07 @ 16:22:39
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Cia

Jag började nästan gråta när jag läste beskrivningen om flygningen på länken du gav mig.



Jag avundas Stefan något helt galet!



Har någon sagt till dig att du har snygga fötter? Det borde någon göra för fötter är sällan snygga men dina är det.

2011-06-07 @ 19:54:17
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Christina

Men där är du ju,jag började undra vart du tsgit vägen(nej,jag är ingen stalker,hehe)

Gud vad det låter härligt att bara glida runt i en husbil och ta dagen som den kommer.

2011-06-07 @ 21:02:17
URL: http://cina-71.blogspot.com
Postat av: Linda

svar: Fast det går jättefort att göra mina fotoböcker. Tar typ två kvällar. Men så gör jag också sidorna "klara" i photoshop. Jag gör A3 i 300dpi och sparar som "ett foto" så när jag sen ska göra böckerna behöver jag oftast "bara" klappa upp sida för sida (som då krymps till A4 men jag jobbar i a3 för att inte tappa upplösning) och vips så är det klart. Dessutom får jag "mina" bakgrunder, precis de teckensnitt jag vill ha och exakt den layout, ramar, skuggning jag önskar. Nog är ifolor bra, men jag tycker det finns "för lite" att välja mellan.

2011-06-07 @ 21:43:39
URL: http://www.candygirl.nu/
Postat av: Marie-Louise

Nja flytta nu i den här värmen är inte så avundsvärt. Kram

2011-06-07 @ 22:35:18
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Helen

Jädrar vad ni har rullat. Nu börjar bilen vara produkttestad och klar.



Spännande detta med flygningen, jag skulle aldrig i hela världen komma på idén att sätta mig där men i hushållet finns en som definitivt skulle så jag anar att det belåtna leendet satt kvar ett långt tag :-)



Här har vi precis fått en riktigt rejäl åskskur så nu börjar det ordna upp sig med luften.



Packa på nu :-) Kram

2011-06-07 @ 23:50:46
URL: http://helensvardag.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback